Thuis - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

07 Augustus 2011 | Nederland, Wijk aan Zee

Ik ben alweer een dag of 5 dagen thuis en het lijkt wel weken. Zo gek hoe snel het weer went om thuis te zijn.
Vorige week reed ik nog door het ruige landschap van IJsland en nu wandel ik met Mirjam over het strand, zit nu in mijn huis wat foto's te bekijken en gaat het leven weer zijn gewone gangetje.
Vorige week woensdag heeft Mirjam me weer opgehaald van het vliegtuig. Wat heerlijk toch. Ben er reuze blij mee. Samen hebben we de nacht doorgebracht in onze nieuwe camperbus. We hebben de bus net gekocht en zijn er nog een beetje mee aan het experimenteren. Kijken hoe die slaapt enzo. Nu de eerste nacht verliep aardig. Moeten nog even wennen aan het smalle bed. Maar ja dit is wel meer een camper dan ik had. Met een echte camper inbouw en... we kunnen er ook boven in slapen. Met deze camperbus gaan we met Mirjam haar kinderen (Rivka en Moiko) 3 weken naar Noorwegen. We vertrekken aankomende vrijdag.
We gaan met de boot van Kiel naar Oslo en dan rijden we naar Trysil alwaar Irma, Mirjam haar zus woont. En daarna gaan we rondtoeren in Noorwegen.
Ik zal een paar foto's laten zien van onze nieuwe camper en nog wat rest foto's van IJsland.
Lieve groetjes Leela

  • 08 Augustus 2011 - 09:00

    Saskia:

    Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrdddddd!!!! :) :)

    Fijne dag, dikke kus en heeeeeeeeeeeele dikke knuf! :)

    ;)

  • 08 Augustus 2011 - 09:23

    Mirjam:

    mmmmmmmmmm...........daar gaan we!!!
    xxxx

  • 08 Augustus 2011 - 11:41

    Afke:

    Dat ziet er mooi uit!! Heerlijk naar Noorwegen, wil ik ook zodra de kinderen de reis aankunnen..!! eerst volgende week lekker naar Texel.

    En een fijne verjaardag!! (Ik krijg straks thuis een verrassings diner :-)

    liefs en knu,

    Afke

  • 08 Augustus 2011 - 12:08

    Els Klaassen:

    Lieve Leela, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! En een fijne dag hoor.
    Veel plezier in Noorwegen. Ik ga, samen met mijn zus in september 4 dagen naar Oslo, stedentripje. Daar verheugen we ons ook erg op.
    We zien, lezen of horen elkaar wel weer,
    liefs: Els
    ps Groeten aan Mirjam

  • 08 Augustus 2011 - 12:25

    Jonne:

    gefeliciflapsteerd!!!!!! en wát een heeerlijke bus, lekker kleurtje ook! hoop dat jullie hier eindeloos van gaan genieten! alvast een hele goeie tijd in Noorwegen, rij voorzichtig en tot ziens weer in WaZ!
    knufs voor jullie beidjes! Jonne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 208991

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Februari 2013

Wintersweer in IJsland

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Kort reisje naar IJsland

30 Oktober 2007 - 19 September 2009

Avonturen van een reisleidster

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Het leven is een grote ontdekkingsreis

05 November 2013 - 30 November -0001

Mijn levens reis

Landen bezocht: