Thuis - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

14 Maart 2011 | Nederland, Wijk aan Zee

Ik ben weer thuis,
Op zaterdag ben ik opgehaald door Mirjam, wat natuurlijk super was. Vervolgens ben ik het hele weekend een soort verdoofd geweest. Jetlag of zo. Gisteren nog even lekker gaan uitwaaien op de pier met Mir en Riv, dat was wel even lekker hoor. Warme chocomelk gedronken bij Timboektoe en daarna weer naar bed. Mijn lichaam moet nog erg wennen aan de tijd hier. 12 uur tijds verschil is niet niks. Vandaag ben ik weer een beetje fit. Tas uitgepakt, spullen opgeruimd, was gedaan en nu ga ik maar eens een verslag schrijven over mijn reis voor Sawadee.
Het was al met al een top reis. Heerlijk om weer zo'n reis te mogen begeleiden en alles verliep zo als vanzelf. Leuke groep, prachtig weer. Echt super.
Nu is het ook weer goed om thuis te zijn.
Liefs Leela

• 14 Maart 2011 - 09:51

Welkom Terug!:

Hé ha Globetrotter! Welkom thuis dan weer en fijn dat het een topreis was!En je valt hier mooi met je neus in de lentetemperatuur. Lekker hé?!
    Dág! liefs,
    Ina

• 14 Maart 2011 - 09:53

Joost En Joke:

Lieve Leela,
    Welkom thuis. Wat hebben we weer genoten van je reisverslag en de prachtige foto's. Hopelijk mag je binnenkort weer een reis begeleiden. Maar eerst weer hier genieten van het komende voorjaar met je lief.
    Groetjes,
    JoJo

• 14 Maart 2011 - 10:00

Els:

Welkom thuis lieve Leela. Doe lekker rustig aan en geniet na!
    We zien elkaar wel weer. Dank je voor je verhalen en de prachtige fotoos!
    Liefs: Els

• 14 Maart 2011 - 10:24

Lisette:

He Leela,

Welkom terug in Nederland! Met het voorjaar in de lucht weer tijd voor leuke buitenactiviteiten.
    Heb ook genoten van je mooie foto's en de verhalen; kreeg ook weer een beetje heimwee naar Nieuw-Zeeland.....

Bel je komende week om bij te praten over de nivonactiviteiten voor de komende periode; geniet ze vandaag nog eens na met het schrijven van het reisverslag!
    groetjes, Lisette

• 14 Maart 2011 - 13:39

Hanneke:

Hoi lieverd,
    Welkom in Nederland waar alles zo gewoontjes is. Maar de lente komt er wel aan en dat is ook genieten. Zie ik je volgende week op Banjaert? Het is werkweek. Als je tegen die tijd weer energie kwijt moet, je weet ons te vinden.
    Groet,
    Hanneke

• 14 Maart 2011 - 14:49

Marousch:

welkom thuis! geniet ze van het kleine nederland. lieve groetjes, Marousch

• 14 Maart 2011 - 17:35

Fototaker:

isn't it great to be met at the airport by someone? it's a fantastic emotion, isn't it? now wondering where you'll go next. and Miriam cannot accompany you on a trip? take care and hugs!

• 14 Maart 2011 - 19:21

Carola (N.w.hout):

Hi, je treft het met het weer, om zo thuis te komen. Heerlijk, he! Geniet nu van het mooie leven hier in Nederland. Voor je het weet, ga je weer een mooie reis met leuke mensen begeleiden.
    Wel daarvoor nog effe iets afspreken met elkaar, hoor!
    Hopelijk spreken we elkaar spoedig.
    Liefs Carola.

• 21 Maart 2011 - 07:26

Ines:

Hallo Leela,
    ich danke Dir für Deine wunderschönen Berichte. Freue mich dass du wieder gesund und glücklich zu Hause bist.
    Es grüßt dich Ines. Weißt du noch ? Neuseeland!