Funchal - Reisverslag uit Funchal, Portugal van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Funchal - Reisverslag uit Funchal, Portugal van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Funchal

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

29 Augustus 2008 | Portugal, Funchal

Vandaag hebben we een soort rustdag. Tenminste wat wandelen betreft. Vanmorgen hebben we een tocht gemaakt met een super katamaran, op zoek naar dolfijnen, walvissen en zeeschildpadden. De dolfijnen hebben we gezien en 1 zeeschildpadje. De walvissen bleven onvindbaar. Morgen nog een ruatdag en dan begint het wandelen weer. Volgende week lopen we per dag zo'n 14 km.
Het weer is heerlijk, niet al te warm en een lekker windje. De groep is nu de stad in, zodat ik even tijd had om te mailen en mijn verhaaltje te schrijven. De foto's plaatsen lukt nog steeds niet. Hopelijk gaat sat me nog een keer lukken.
Veel liefs en tot een volgende keer,
Leela

  • 29 Augustus 2008 - 14:59

    Fototaker:

    how nice it must be to be able to see something in such a vast sea! take care!!

  • 31 Augustus 2008 - 18:38

    Sandra:

    Zo ben je thuis en zo ben je weer op reis... Leuk om zo'n kaartje erbij te zien waar je zit. Goede reis weer!
    Sandra

  • 31 Augustus 2008 - 21:18

    Ranjana:

    Lieve Leela, Geen wonder dat je altijd maar zo slank blijft! Ik ben van de trap gevallen en heb daarbij een scheurtje in m'n hielbeen opgelopen. Ik mag niet lopen, en merk dat m'n lichaam meer vocht vasthoudt. Dat zal wel niet het enige zijn dat gebeurt bij gebrek aan beweging ... ;-) vrees ik.
    Ik hoop dat je lekker weer hebt daar, aangenaam genoeg om optimaal met groot plezier te presteren. En dat jullie veel lachen met z'n allen. Je van harte gegund!!
    Lieve groet,
    Ranjana

  • 01 September 2008 - 09:34

    Anneke:

    Hallo Leela,
    Wat heerlijk,mooi weer lekker wandelen, geniet ervan.
    Veel groetjes Anneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 209447

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Februari 2013

Wintersweer in IJsland

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Kort reisje naar IJsland

30 Oktober 2007 - 19 September 2009

Avonturen van een reisleidster

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Het leven is een grote ontdekkingsreis

05 November 2013 - 30 November -0001

Mijn levens reis

Landen bezocht: