Einde van de eerste groepsreis - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Einde van de eerste groepsreis - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Einde van de eerste groepsreis

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

09 December 2007 | Nieuw Zeeland, Christchurch

De eerste groepsreis zit erop. Vandaag heb ik de mensen naar het vliegveld gebracht. De laatste dagen hebben een 4 daagse wandeling gemaakt als afsluiting van deze 29-daagse reis. Het weer tijdens de gehele reis was echt voortreffelijk. Bijna alle dagen zon, misschien een keertje regen en verder wat wind af en toe. Na de gletsjers zijn we naar Queenstown gereisd, hebben daar kunnen genieten van de terrasjes en van het heerlijke weer. De dagen daarna weer lekker gewandeld, tijdens een van de wandelingen bleken we in een soort marathon te zijn beland. We liepen een stukje van de Kepler track, een 4 daagse wandeling en deze mensen deden het in 1 dag. 60 km. hardlopen, meer dan 1000 meter stijgen en dalen, echt ongelovelijk. En ze moesten daarbij ook nog hun eigen rugzakje met wat kleding dragen. Ik vond het echt een super prestatie wat die mensen leverden. Vanaf Te Anau zijn we nog naar de bekende Milford Sound gereden en hebben daar een cruise gemaakt van 2 uur. Vanaf Te Anau reden we naar Dunedin en hier hebben we een excursie gemaakt op zoek naar de albatrossen en naar de yellow eye pinquin. We hebben ze beiden kunnen spotten. De pinquins konden we zelfs van heel dichtbij bekijken. Wat een prachtige beesten en ook grappig hoe ze zich voor bewegen. Ik ben nu in Christchurch, op bezoek bij de chauffeur van mijn vorige reis en morgen ga ik naar Nelson. Daar ga ik op bezoek bij mijn Duitse kennissen, die ik al een keer heb bezocht aan het begin van dit jaar.
Nu ga ik de foto's erbij zetten.

  • 09 December 2007 - 09:31

    Georgien:

    hello dear ,wat een geweldige reis heb je met je groep gemaakt ,ze hebben echt de mooiste ervaringen uit N.Z mee naar huis genomen en prachtige foto,s om bij te kwijlen !!! die trails zijn super .fijn dat je nu de tijd hebt om bij te komen van de intensieve weken, even niets ,blijf je doorschrijven op de site ? love you

  • 09 December 2007 - 09:44

    Tarunai:

    Jeetje, wat schattig die penguins in het gras! Wat heerlijk dat je daar nu bent!
    Knuffel, Tarunai

  • 09 December 2007 - 10:17

    Anneke:

    Hallo Leela,
    Wat een prachtige reis, en mooie foto's van albatros, pinguins etc.
    En wat een heerlijk weer, hier is het erg donker triest weer.Dus ik benijd je wel. Geniet ervan.
    veel groetjs

  • 09 December 2007 - 10:48

    Paul Hager:

    Leela,

    ik zit op zondag je foto's te bekijken en je verhaaltjes te lezen. Ik word een beetje stil als ik de fantasien die er los komen eens zou mogen beleven...

    Wauw!

    Leela, t Lijkt me dat je, als je dit allemaal mag zien en ervaren, zoveel liefde gaat ontwikkelen voor Mamma aarde....

    enjoy

    Paul

  • 09 December 2007 - 13:14

    Marousch:

    lieve Leela, geweldig je tocht en mooie foto's van de bergen en meren. Ja, je eerste taak zit erop en nu voor jezelf genieten, ook van de rust. Ik wens je bij deze, heerlijke feestdagen en alvast een spetterend nieuwjaar. op alle kerstkaarten schrijf ik: ons innerlijk Licht, Verbindt, verlicht en Verwarmt alles om ons heen en dit wens ik jou toe.
    ik ga met kerst een sjamanistische week doen in een voormalig klooster in Limburg; ook aandacht aan het donker in mezelf en natuurlijk het Licht. In januari beginnen we weer met een fanclub van Willem de Ridder: Spiegologie.
    p.s. ik krijg je mail steeds 2 keer.

    Liefs Marousch

  • 09 December 2007 - 22:01

    Anne:

    Hoi Leela,
    Prachtige foto's uit een prachtig land en.. werkelijk!! je bent met vlag en wimpel geslaagd voor PR vrouw want je weet het boeiend te vertellen.
    Ondanks dat je al vakantie had wens ik je voor nu je even alleen bent toch een hele fijne vakantie.
    Lieve groeten Anne uit Arnhem.

  • 15 December 2007 - 16:29

    Trix:

    Tjonge, wat een reis. En leuk om even weg te dromen vanuit Nederland naar dat mooie land en je verhalen. De foto's maken het verhaal echt compleet. Een fijne decembermaand en een zonnige start van 2008 toegewenst!
    Groetjes van Trix

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 208991

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Februari 2013

Wintersweer in IJsland

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Kort reisje naar IJsland

30 Oktober 2007 - 19 September 2009

Avonturen van een reisleidster

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Het leven is een grote ontdekkingsreis

05 November 2013 - 30 November -0001

Mijn levens reis

Landen bezocht: