Terug in Iceland - Reisverslag uit Keflavik, IJsland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Terug in Iceland - Reisverslag uit Keflavik, IJsland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Terug in Iceland

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

22 Juni 2015 | IJsland, Keflavik

Na een fantastische vlucht over Groenland , ben ik weer terug bij Sigbjörn. Zaterdagavond heeft hij me opgehaald en we zijn gelijk doorgereden naar een berggebied in de buurt van Reykjavik, nl het Hengill gebergte. Het was prachtig weer en we hebben hier heerlijk kunnen wandelen.
Nu ben ik weer terug in zijn huis. Lekker een wasje gedaan. En weer kunnen douchen. O wat een luxe toch. Zeker na 5 dagen geen douche te hebben gezien. Straks is alles weer fris en schoon. Ik ga vanmiddag met de bus naar Grindavik , een paar dagen logeren bij Anna. Lekker bij kletsen en met de hondjes wandelen en natuurlijk mijn reis rustig voor bereiden.

Heel veel lieve groetjes Leela

• 22 Juni 2015 - 12:26

Simone Kiekebosch:

Ha die Leela

Nog even lekker in een warm riviertje gelegen in Hengill Leela?
    Simone

• 22 Juni 2015 - 12:50

Leela Kraaijeveld:

Hoi Simone, nee we zaten aan de andere kant van de berg. Was wel weer prachtig daar.

• 22 Juni 2015 - 17:12

Liesbeth Rietveld:

Veel plezier! Ik wens je een mooie reis!

• 25 Juni 2015 - 04:08

Hetry:

"Dank je wel" voor het delen.
    Maar...hij is nu helemaal voor jou. Succes ermee!

• 26 Juni 2015 - 00:51

Tineke:

Ha,mooie vrouw
    Prachtige foto s en fijn dat je weer terug bent in de bewoonde wereld.Heb je het vol kunnen houden ,zo zonder je liefste lief? Wat is dit voor een wonderlijk verhaal hier boven , sigborn wil toch helemaal geen patner,hij is toch zo n eeuwige vriendelijke lieve vrijgezel? Ik heb jouw liefste lief ,die prachtige, humorvolle vrouw 3weken geleden nog ontmoet, toen ze jou kwam bezoeken.dus ik kan me niet voorstellen, dat je opeens iemands mannelijke patner nogwel zou afpakken,terwijl je smoor bent op die andere mooie vrouw . Maarja Gods wegen zijn ondoorgrondelijk! Wonderlijke verhalen bestaan, zeker in IJsland .Ik wens je nog heel veel plezier en heel veel mooie verhalen en beelden .zie die twee figuren boven op die ijsrots en die ijsbeer die daar dreigend bij staat. ( met een beetje fantasie)heel veel liefs van hier

• 26 Juni 2015 - 09:19

Inge:

lieve lieverd
    Wat fijn dat je zo me open armen wordt ontvangen bij die lieve vrienden daar in IJsland! Ik hoop ze persoonlijk ook eens te mogen ontmoeten.
    Ik geniet met je mee op afstand en toch zo dichtbij! En dat je alle verhalen met mij deelt! Heerlijk die social media...alsof er een mooie bom ontploffen kan hi.
    Ben zo benieuwd naar je mooie foto's!

knuffels van je liefse lief!xxx