Vrijuit zingen - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Vrijuit zingen - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Vrijuit zingen

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

26 Juni 2011 | Nederland, Wijk aan Zee

Elke maandagavond ben ik in Sonnevanck te vinden. Niet dat ik nou zo een kroegenloper ben, nee hoor, elke maandag oefen ik met het koor Vrij Uit zingen.
Soms treden we op. Zo ook vandaag. In Wijk aan Zee kon je het jutterspad volgen. Overal in het dorp waren optredens van muzikanten. Zo ook ons koor. We traden op voor de KOP van WAZ, dit is ons kunst winkeltje. Het weer was prachtig en er waren vele kijkers/luisteraars. Echt heerlijk om zo voor publiek te mogen zingen. Als jet leuk vindt kun je een van onze nummers beluisteren op You tube :
Vrij Uit zingt: De zee :http://www.youtube.com/watch?v=DpMS1YjiRIk&feature=autoplay&list=ULyXu_OQxUZi0&index=1&playnext=1

Liefs Leela

• 26 Juni 2011 - 23:00

Mirjam:

Wat gaaf; mijn vriendinnetje met koor op You tube!
    Alweer een feestje om te mogen luisteren;
    Zo lekker in het zonnetje met mooie liedjes!

• 27 Juni 2011 - 06:40

Ina:

Héél erg leuk enne....ben jij de dirigent Leela?? ;-) Je hebt er wél aanleg voor hoor zo te zien.Zou wel graag de tekst van het zeelied willen hebben. Waar vind ik dat of heb jij die? Vast wel! Fijne zomer verder daar en liefs.
    Ina

JoJo

• 27 Juni 2011 - 20:23

Carola (N.w.hout):

Hi Leela,
    Erg leuk om je zo bezig te zien en te horen.Je hebt er veel plezier in.
    Ik ben ook benieuwd naar waar deze tekst te vinden is.
    Het beste en tot snel ziens.
    Liefs Carola.