Iceland here i come - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Iceland here i come - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Iceland here i come

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

13 Juli 2011 | Nederland, Wijk aan Zee

Ja, ja het is weer zover, over een paar uurtjes vlieg ik naar IJsland. Vannacht om 22.30 vertrekt mijn vliegtuig. Vandaag nog een dagje rommelen en de laatste spullen inpakken en dan is het weer zover. Vrijdag komt mijn groep aan, 12 mensen in totaal. Ben heel benieuwd. Op dit moment is er van alles gaande in IJsland. Een brug is weggeslagen aan de zuidkust en er is wat beweging van de aarde her en der : http://www.icelandreview.com/icelandreview/daily_news//Still_Uncertain_Whether_Katla_Volcano_Erupted_0_380068.news.aspx
Ben benieuwd of ik nu een keer een eruptie mee ga maken als ik op IJsland ben. De vorige twee keren was ik net terug toen er een eruptie was. Dus even afwachten dan maar.
Aan het einde van de middag rijden Mirjam en ik naar het vliegveld. Mirjam haar zus komt aan vanuit Noorwegen. Dus dat komt goed uit. Hoeft Mirjam maar 1 keer te rijden.
Nou ik wens iedereen een fijne dag en tot snel.
Liefs Leela

  • 13 Juli 2011 - 09:39

    Mirjam:

    Ja ja, daar ga je weer!
    Maar je komt ook altijd weer terug ;-)
    Veel plezier in IJsland
    en weet dat ik van je hou..
    xxxx

  • 13 Juli 2011 - 09:44

    Saskia:

    Hee hoi! Kunnen we nog bellen?
    Liefs!

  • 13 Juli 2011 - 09:53

    Zo! Lekker Weer !!:

    Fijn voor je weer Leela. Geniet ervan! Zal wel lukken denk ik zo...hoop voor je dat je alle spannende dingen mee gaat maken die je mee wil maken! Hahaha, wanneer ben je weer terug? Ik ga nl. verhuizen!Heb onverwachts een prachtig huis met 3 grote kamers en een tuin van 9 bij 10 meter! En verhuis de komende weken met als afsluiter dé grote verhuizing het weekend van de 30e juli.Dus...mocht je terug zijn dan....call me en welkom! En de 5e augustus ga ik dus voor 2 weken naar Zwitserland.Ook dat nog ja..maar zin in!!! :-) Wens je een goede,veilige en héle mooie reis en we zullen elkaar weer zien!!
    Groetjes aan Mirjam.
    liefs,Ina

  • 13 Juli 2011 - 10:53

    Jonne:

    Hey reiziger!!! daar gaat ze weer!! ben ik net weer een beetje gewend dat ik je door het dorp zie zwerven, mét een koptelefoon op je hoofd zodat je me niet hoort roepen!!! (haha), ben je alweer de hort op!!! geweldig hoor!! k wens je een mooie reis toe, en ja, wellicht inclusief eruptie!!! liefs, take care, jonne

  • 13 Juli 2011 - 15:27

    Fototaker:

    i am so jealous!!!! take care and have a great tour and trip!!!! dying to see your newest pictures!!!

  • 13 Juli 2011 - 19:18

    Els:

    Hallo Leela,
    Och kind wat heerlijk dat je weer naar IJsland kan.mag! Geniet ervan. Ik wens je een goede reis en ik lees graag wat je gaat beleven. Tot dan!
    Dikke kus: Els

  • 14 Juli 2011 - 10:04

    Johanna:

    He lieve Leela,
    Wat heerlijk om weer in IJsland te zijn, joh. Ik denk nog vaak met plezier terug aan die leuke reis een paar jaar terug!!
    Heel veel plezier en stevig op je voeten blijven staan he, met al die erupties!!
    Dag lieverd, tot binnenkort! Liefs,
    Johanna

  • 15 Juli 2011 - 09:12

    Georgien:

    wat een prachtige foto van je gelukkige gezin ,rob en ik zijn voorlopig in ierland ,ik lees je brieven later ,heb het goed ,liefs georgien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 208991

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Februari 2013

Wintersweer in IJsland

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Kort reisje naar IJsland

30 Oktober 2007 - 19 September 2009

Avonturen van een reisleidster

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Het leven is een grote ontdekkingsreis

05 November 2013 - 30 November -0001

Mijn levens reis

Landen bezocht: