Pika 2011 - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Pika 2011 - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Pika 2011

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

16 Juni 2011 | Nederland, Wijk aan Zee

Ook in Nederland reis ik veel rond, zo ben ik vaak in Lemele bij Saskia en Henk. Ook ben ik af en toe in Nyehotlpade om te assisteren bij verschillende groepen van het Aumm instituut. Dan reis ik weer naar Lelystad om Raagi op te zoeken. En natuurlijk ben ik het meeste in Amsterdam bij Mirjam.
Afgelopen weekend waren Mirjam en ik bij het PIKA, oftewel Pinksterkamp van het NIVON. Het was een super leuk weekend met allerlei activiteiten. Zo heb ik meegezongen in een koor. Samen met Mirjam en Liesbeth, een collega van Askja Reizen heb ik een vroege ochtend wandeling gemaakt. Verder heb ik meegedaan met Do in (lichaamsbewustzijns oefeningen), We gekeken het optreden van een jeugdcircus. En 's avonds lekker gedanst op muziek van een bandje. http://nivonpinksterkamp.nl/
Aankomend weekend doen Mirjam en ik mee met een volleybal toernooi van Mirjam haar kids in Amsterdam en zondag mag ik weer eens optreden met mijn koor. We doen mee aan het koren festival in Akersloot.
Zo zie je maar zelfs in Nederland gaat het reizende leven door. Van de zomer mag ik ook weer naar IJsland, mijn reis gaat door en daar ben ik heel blij mee.
Veel lieve groetjes en ik wens iedereen een heerlijke zomer.
Liefs Leela

  • 16 Juni 2011 - 14:31

    Wat Leuk Weer!!!:

    Dag Leel! Wat klinkt dat allemaal weer goed en leuk. Je bent een goed voorbeeld van een mens dat zich nooit verveelt! :-) Ik ook niet dus..heb ik net onverwachts door een noodoproep in het Koos-huis(Lage Vuursche) gegastvrouwt, ben ik van zondag de 19e juni t/m vrijdags weer in de Banjaert en ga dan waarschijnlijk(ook noodoproep) voor het eerst met iemand eens gastvrouw zijn in de Bosbeek(Bennekom). En tussendoor...werkzaamheden in Amersfoort en heen en weren naar Westzaan dus... Haha..hoe ouder..hoe...gekker? Nee hoor: hoe léuker!!! ;-) Ga volgend seizoen trouwens op buikdansles!! Hahaha, is die buik toch weer ergens goed voor immers! ;-)
    Heb't goed hier of daar en wie weet zie ik je volgende week in WAZ??
    Groetje en liefs, Ina

  • 16 Juni 2011 - 15:45

    Fototaker:

    i finally got to see the fotos ~ what a beautyful set of images you have accummulated over the years and through all these trips!!! wow!! great photography!!!! HUGs

  • 19 Juni 2011 - 19:32

    Mirjam:

    Jaja....het leven is mooi!
    Vooral samen met jou...
    xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 208886

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Februari 2013

Wintersweer in IJsland

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Kort reisje naar IJsland

30 Oktober 2007 - 19 September 2009

Avonturen van een reisleidster

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Het leven is een grote ontdekkingsreis

05 November 2013 - 30 November -0001

Mijn levens reis

Landen bezocht: