Amerika transit - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Amerika transit - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Amerika transit

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

12 Maart 2011 | Nieuw Zeeland, Wellington

Met New Zealand air vloog ik via Amerika en had ik een overstap in Los Angeles. Hier moesten we met zijn allen als makke schapen door de hele securety procedure heen. Wachten in een lange rij, vigersscan en foto scan, en dat na 12 uur vliegen.
WELKOM IN DE USA.
Zo gek om te zien dat als een natie angst creerd door deze veiligheids maatregelen het bij mij en anderen agressie en irritatie oproept. Je kunt geen kant op, je moet wel mee in dit absurde gebeuren. En dat terwijl we hier maar 2 uurtjes moeten wachten en in hetzelfde vliegtuig weer verder vliegt.
Goed genoeg frustratie op papier. Mijn laatste dag in NZ, heb ik nog een heerlijke dag in Auckland gehad. Ik had hier nog een paar uur over , nadat ik de groep had uitgezwaaid. Nog wat gezwommen en in de zon gelegen. Nu wacht ik op de volgende vlucht, nog 1 keer overstappen in Londen en dan......... ben ik weer thuis.
Liefs en bedankt voor alle lieve reacties,
Leela

  • 11 Maart 2011 - 23:19

    Fototaker:

    wow, GREAT whale videos!! thanks for sharing!! well, no comment about the airport security since you know i fly a lot and must endure it too. welcome home!!!! hugs and stay warm!!

  • 12 Maart 2011 - 07:10

    Els:

    WELKOM THUIS !
    Liefs: Els

  • 12 Maart 2011 - 08:18

    Mirjam:

    He liefje,
    Nog even en dan ben je weer thuis,
    Heerlijk
    Tot straks
    xxxx

  • 12 Maart 2011 - 09:28

    Sandana:

    Ik begrijp je frusti hoor maar aan de andere kant ook wel lekker dat er dan niet zo'n gek in je vliegtuig zit doordat ze zo goed gechecked hebben.
    Gelukkig zit je niet in Japan........wat een ramp daar......wens je een goede vlucht en welkom thuis.
    Liefs,
    Sandana

  • 12 Maart 2011 - 12:53

    Afke:

    Veel plezier thuis!!! Rasha vond het erg leuk je dofijn en walvis avonturen te volgen!!! (Ze wil de vlgde keer wel mee geloof ik ;)

    xx Afke

  • 14 Maart 2011 - 01:32

    Ger:

    hi Leela
    Vervelend dat je die controles moest doormaken. Je had misschien beter via azie terug kunnen vliegen. Voor de terugreis hoef je het vliegveld niet af, dus is het ook niet zo heet.
    Wij zitten nu nog op Fiji in de hete zon en zwemmen, snorkelen en drinken lekkere drankjes. (Dat is om je een beetje jaloers te maken)
    goede terugreis vanuit LA en tot ziens in Nholland

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Leela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 208886

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Februari 2013

Wintersweer in IJsland

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Kort reisje naar IJsland

30 Oktober 2007 - 19 September 2009

Avonturen van een reisleidster

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Het leven is een grote ontdekkingsreis

05 November 2013 - 30 November -0001

Mijn levens reis

Landen bezocht: