Californie, USA - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Californie, USA - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Californie, USA

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

18 Februari 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Wat een cadeautje,om zomaar 10 dagen te mogen rondreizen in Californie.Het is echt een prachtige staat. 9 dagen geleden kwam ik hier aan en wist even niet wat te doen. Gelukkig had ik van mijn broertje en schoonzus al enige info gekregen. Daarnaast waren er ook mensen in mijn groep die me tips hadden gegeven. Met deze info ging ik op stap. De auto die ik had gehuurd was zo groot, dat ik dacht dat ze een vergissing hadden gemaakt bij het verhuur bedrijf. Dat was dus niet zo. Dus kon ik heerlijk rondtoeren in mijn Hyundai Space Wagon De auto was zo groot, dat ik er makkelijk in kon slapen. Veel luxer dan mijn Nissan Sunny in NZ. Ik ben eerst langs de kust gaan rijden. Eerst een stukje naar het Noorden en daarna naar het zuiden. O.a. naar de Big Sur. Ik heb veel gezien, o.a. een ruige kustlijn, prachtige Redwood bomen, 2 groepen zeeolifanten, een condor, zeeleeuwenen nog veel meer natuurschoon. Na 5 dagen kust ben ik naar het Yosemite park gereden. Er lag nog sneeuw en ik heb er zelfs een langlauftocht gemaakt. Verder heb ik daar een aantal zeer oude redwood bomen gezien. Ook heb ik een aantal heelijke wandelingen gemaakt in de sneeuw. Ook dit keer ontmoette ik weer veel aardige, inspirerende mensen.
De nachten waren soms erg koud, zo in mijn autotje. Gelukkig lukte het me toch om in slaap te vallen, terwijl het soms best wel een paar graden onder nul was. Californie is een prachtige staat. Ik ben er erg van onder de indruk.
Nu nog 2 dagen San Fransisco bekijken en dan vlieg ik naar huis, na een zeer inspirerende reis van ruim 3 maanden.

Bij deze wil ik iedereen die mij heeft gevolgd onwijs bedanken voor de vele lieve reacties. Het is zo fijn te weten dat ik zoveel lieve vrienden heb. Ik heb zin jullie weer snel te zien.

Lieve groetjes Leela

  • 19 Februari 2008 - 07:38

    Georgien:

    welkom thuis !!!

  • 19 Februari 2008 - 07:39

    Tanja:

    Lieve Leela,

    Dat zal wel even weer wennen worden in NL. gelukkig lijkt de lente in aantocht.
    Als je es in de buurt bent.........

    Big hug!

    Tanja

  • 19 Februari 2008 - 08:09

    Marloes:

    Ik ben blij voor je dat je het zo naar je zin hebt gehad! Hoop dat je hier ook weer een beetje kunt wennen. Zie je vast een keer in WaZ!!
    groetjes, Marloes

  • 19 Februari 2008 - 08:25

    Saskia:

    Nog een paar dagen en dan ben je weer thuis!
    Wij zijn druk met ons huis, gaan de 28ste over...
    Ik wil je graag even persoonlijk mailen, maar kan je niet'vinden'.
    Liefs Saskia

  • 06 Maart 2008 - 19:41

    Tony AKa Fototaker:

    looks like you had a great time visiting SF and California!! yes, that looks like a VERY nice car - nicer than my Honda!! jajajajaa glad you enjoyed yourself. take care!!!

  • 06 Maart 2008 - 19:52

    Tony AKa Fototaker:

    looks like you had a great time visiting SF and California!! yes, that looks like a VERY nice car - nicer than my Honda!! jajajajaa glad you enjoyed yourself. take care!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 208889

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Februari 2013

Wintersweer in IJsland

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Kort reisje naar IJsland

30 Oktober 2007 - 19 September 2009

Avonturen van een reisleidster

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Het leven is een grote ontdekkingsreis

05 November 2013 - 30 November -0001

Mijn levens reis

Landen bezocht: