Zomers warm/heet - Reisverslag uit Thames, Nieuw Zeeland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Zomers warm/heet - Reisverslag uit Thames, Nieuw Zeeland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Zomers warm/heet

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

13 Januari 2008 | Nieuw Zeeland, Thames

Ja, 't is hier echt zomers warm, heet kan ik wel zeggen. Ik ben weer eens flink verbrand en daarom probeer ik de zon vandaag zoveel mogelijk te vermijden. De laatste dagen van mijn prive tripje heb ik doorgebracht in de Coromandal. Een gebied in de buurt van Auckland. Een geliefd zomervakantie oord voor veel Nieuw Zeelanders. Eerst heb ik hier nog wat rondgereisd en de afgelopen 2 nachten heb zowaar op een camping gestaan. Wat anders dan vrij kamperen. Het was een soort boerencamping, met een stuk grond waar wij nog niet eens van kunnen dromen, met watervallen, bergen en riviertjes. Ik heb er uren op gewandeld en nog maar een klein stukje van het land gezien. Het boerenleven hier is wel even wat anders dan in Nederland. De boer rijdt veel rond op zijn quad om zich met de dieren te kunnen bezig houden. Hij kan kilometers op zijn eigen bedrijf rondrijden. Gisteren heb ik een wandeling gemaakt van zo'n 3 uur en kwam op een punt vanwaar ik 2 zeeen kon zien. De Pacific en de ??? golf bij Auckland.
Ik ga eens kijken of het deze keer lukt met de foto's.
Lieve groetjes en tot een volgende keer.
Leela

  • 13 Januari 2008 - 10:29

    Marjo Van Loosdregt:

    Dag Leela,
    Heerlijk zo op reis te zijn, Ik ben jaloers. Ik zit thuis met mijn linkervoet in het gips. Geopereerd aan mijn teen en voet omdat ik zo'n last van pijn als gevolg van arthrose. Ik ben nu al 10 dagen niet buiten geweest, en het duurt 6 weken boeoeoe... Wil je me een keer laten weten wat de goedkoopste en leukste manier van reizen in niew zeeland is? Dit jaar wordt het wat mij betreft Italie ik wil nog een keer proberen of een voettocht mij nog lukt.
    Grote Groet, Marjo van Loosdregt

  • 15 Januari 2008 - 12:05

    Wilmaa:

    Ha die Leela,
    Wat ontzettend leuk om je stem weer even te horen! Zie uit naar onze live ontmoeting in februari. Heb inmiddels een mobiel en kan ook al zelf nummers toevoegen! Nu nog het fotoprogramma en ik ben helemaal up to date!
    Ik zie al die mooie foto's al weer bij je aan de muur hangen.
    Dag lievie, goede groepsreis toegewenst,

    Wilma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 208879

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Februari 2013

Wintersweer in IJsland

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Kort reisje naar IJsland

30 Oktober 2007 - 19 September 2009

Avonturen van een reisleidster

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Het leven is een grote ontdekkingsreis

05 November 2013 - 30 November -0001

Mijn levens reis

Landen bezocht: