Eindelijk een beetje regen - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Eindelijk een beetje regen - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Eindelijk een beetje regen

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

08 Januari 2008 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Na een hele periode van prachtig mooi weer regent het vandaag. Ik vind het heerlijk. Het was af en toe zo warm dat ik de schaduw moest opzoeken. Op dit moment ben ik een dagje in Rotorua. De "zwafelstad". Zelfs hier waar ik nu zit (in een internetcafetje) ruik ik de zwafel. De afgelopen dagen heb ik aan het strand doorgerbracht en eergisteren ben ik richting Rotorua gereden. Bij een prachtig meer overnacht en vervolgens doorgereden naar het Redwoodforrest. Prachtige bomen staan daar. Echt indrukwekkend. Na een nachtje op de camping te hebben gestaan van Suzan, een bekende van mij, rijd ik vandaag weer door richting de kust. Nog een week en dan komen de nieuwe mensen weer. Heb wel weer zin om te werken.
Hele lieve groetjes van hier en wederom bedankt voor de lieve reacties.
(ps. Marja wat is ook alweer je emailadres)

  • 08 Januari 2008 - 09:38

    Saskia:

    Hai lieverd,
    Ik wil nog steeds wel ruilen, hoor! Ik vind de Nederlandse winters maar niks...
    Onze vakantie is voor bij, maar ik heb alweer een vrije ochtend. Is ook wel lekker om eeven in mijn eentje te zijn, hoewel de vakantie erg leuk was. De kinderen, vooral Anna-Raven, hebben enorm genoten en waren heel relaxed (= extreem weinig ruzie).
    Henk is druk aan de klus, schoonouders zijn nog niet verhuisd.

    Enne, hoe zie je eigenlijk het verschil tussen een albators en een janvangent??

    Knuf,
    Saskia

  • 08 Januari 2008 - 10:00

    Shakti:

    Leuk om je berichtje te lezen en de prachtige foto te bekijken in mijn "kolfpauze". Wij zijn net terug van Texel, wat dichterbij, maar ook heerlijk, zelfs in de winter!!! En nu weer aan het werk, op naar de zomer wat mij betreft! Al voelt 3 dagen werken ook nog steeds een beetje als vakantie...;)

    Kus, Shakti

  • 08 Januari 2008 - 12:01

    Wilmaa:

    Ha die Leela,
    Wat is de wereld toch klein geworden, met al die internetcafé's. Leuk dat je weer zin krijgt om aan het werk te gaan. Hoewel dat er vanaf hier ook erg relaxed en vakantieachtig uitziet.
    Hier broeit en bloeit er ook van alles aan mooie plannen. Daar vertel ik je later wel over. Mooie foto's weer.

    Knuf, wilma

  • 08 Januari 2008 - 18:45

    Carola (N.w.hout):

    Hoi Leela,
    Leuk om steeds even te horen waar je bent en wat je doet. Ik begrijp uit je verhalen dat je in de loop van de tijd al aardig wat mensen kent in N.Z. Ik heb het gevoel dat je jouw hart voor een deel verpand hebt aan N.Z. Ben benieuwd te horen hoe het met de volgende groep gaat verlopen. Wij zijn net terug van wintersporten vanuit onze caravan in de Franse Alpen. We hebben 7 van de 8 dagen zon gehad met goede conditie van de sneeuw. Het was heerlijk. Met de crocusvakantie gaan we weer. Wat een luxe, he!!!
    Leela, geniet van je volgende groep en tot horens.
    Liefs Carola.

  • 08 Januari 2008 - 21:30

    Carin:

    hoi marry,
    het klinkt allemaal heerlijk ,al je verhalen.met je bus gaat het prima we zitten op het moment even boven valencia,hij rijdt onwijs.

    groetjes carin

  • 09 Januari 2008 - 11:12

    Stephina:

    Hey,

    Wat super zeg de foto's. Al die mooie plekken die je tegenkomt. Ik ben helemaal onder de indruk. Zelf ben ik nu druk met de laatst voorbereidingen voor zuid-afrika bezig.

    Werkse volgende week!! Hopelijk is het weer een leuke groep
    Groetjes,
    Stephina

  • 11 Januari 2008 - 09:54

    Anneke:

    Ha die leela,
    Wat fijn dat je zo vrij bent en kunt doen en laten wat je wilt,en dat een buitje regen ook welkom is, hier hebben we er genoeg van.
    En weer prachtige foto's,
    Geniet er van.
    Ik blijf je volgen.
    Liefs Anneke

  • 13 Januari 2008 - 13:19

    José:

    Hi!
    Erg leuk om het allemaal te lezen!
    Wanneer kom je ook al weer terug?

    Liefs josé

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 208907

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Februari 2013

Wintersweer in IJsland

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Kort reisje naar IJsland

30 Oktober 2007 - 19 September 2009

Avonturen van een reisleidster

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Het leven is een grote ontdekkingsreis

05 November 2013 - 30 November -0001

Mijn levens reis

Landen bezocht: