Zon Zee Strand - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Zon Zee Strand - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Zon Zee Strand

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

04 Januari 2008 | Nieuw Zeeland, Wellington

De afgelopen dagen ben ik van Gisborne naar Hier gereden langs de East Cape route. Veel gezwommen. Het weer is heerlijk en het zeewater ook gelukkig. Oud en Nieuw was rustig. Ik stond op een freedom camp en er was wat vuurwerk, alleen niets vergeleken bij thuis. Het leuke was wel dat ik de volgende ochtend gelijk een duik in zee heb genomen. Dit was mijn eerste nieuwjaarsduik en het was zalig. Een stuk aangenamer dan in Nederland. Vorig jaar heb ik nog foto's gemaakt van vrienden die zo moedig waren om met windkracht 7 de Noordzee in te duiken. Nu ben ik Opotoki en heb plannen om nog bij vrienden op bezoek te gaan in Rotorua. Ik ga nu eerst eens kijken of het lukt met de foto's
Bedankt maar weer voor alle lieve reacties. Lieve groetjes van de andere kant van de wereld. Leela

  • 04 Januari 2008 - 08:30

    Georgien:

    lieve leela ,alle beste wensen voor een onvergetelijk 2008 ,may dreams come true ,en zoals het er nu uitziet ben je goed begonnen ,go ,woman go !!!!hug georgien

  • 04 Januari 2008 - 13:12

    Jan C.:

    Hallo Leela,
    ik wens een heerlijk en vreugdevol 2008 toe. Zo te lezen ga je lekker, wat een mooi avontuur. Geef al die Jannen maar een knuffel van me, en jij krijgt er een van mij. groeten, Jan

  • 04 Januari 2008 - 19:42

    Marja Van Someren:

    Het allerbeste voor het nieuwe jaar!
    Nou ik heb ook een Nieuwjaarsduik gemaakt. Nog wel in Wijk aan Zee. Bij 8 graden zeewater en 4 graden buitentemperatuur. Het was voor mij ook de eerste keer! ( en waarschijnlijk ook de laatste)

  • 05 Januari 2008 - 15:41

    Sandra:

    Als je thuiskomt ligt er een nieuwjaarswens voor je in de vorm van een kaartje, maar nu wens ik je ook het beste vanuit een winters nederland. Vandeweek was het heel mooi met aangevroren mist aan alle bomen.
    Creatieve slaapplek heb je trouwens!

  • 06 Januari 2008 - 11:15

    Marcel:

    Monique heeft een paar mailtjes verzonden naar je gmail e-mail adres voor een voorstel voor je verblijf in San Fransisco.
    Geef maar even aan wat je ervan vindt en wat jouw ideeen zijn over deze korte vakantie. wil je meerdere NP bekijken? wil je veel kilometers maken? heb je een tent? etc etc.
    Geef maar aan dan kunnen we verder zoeken.

    Veel plezier in NZ.

    Groet,

    Marcel, Monique, Lars en Lara


  • 07 Januari 2008 - 09:12

    Gerda :

    hoi Leela. Ik wens jou een heel vredig en sprankelend 2008 toe en dat je nog maar veel reisjes mag maken. Kunnen wij ook weer mee genieten.
    heb ook weer zin om bij te kletsen hoor, groetjes gerritje.

  • 08 Januari 2008 - 15:56

    Johanna:

    Hoi lieve Leela,
    Heerlijk om af en toe met je mee te kunnen reizen en genieten van de prachtige foto's.
    Ik wens je een fantastisch 2008 en hoop je dit jaar weer regelmatig te gaan zien en ont-moeten.
    Liefs,
    Johanna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 208991

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Februari 2013

Wintersweer in IJsland

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Kort reisje naar IJsland

30 Oktober 2007 - 19 September 2009

Avonturen van een reisleidster

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Het leven is een grote ontdekkingsreis

05 November 2013 - 30 November -0001

Mijn levens reis

Landen bezocht: