Het is weer bijna zover - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Het is weer bijna zover - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Het is weer bijna zover

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

05 November 2007 | Nederland, Wijk aan Zee

Nog een paar nachtjes slapen en dan vlieg ik weer naar de andere kant van de wereld. De laatste dagen zijn gevuld met het bezoeken van vrienden en vriendinnen. 8 november vlieg ik via San Fransico naar Auckland in Nieuw Zeeland en 20 februari vlieg ik weer terug. In de periode dat ik in Nieuw Zeeland ben mag ik 2 reizen begeleiden voor Askja Reizen en heb ik in december een maand vrij.
De rugzak is bijna gepakt, de draaiboeken doorgewerkt en aangepast en alle verdere zaken zijn geregeld. Ik vind het heel fijn dat er zo er al zoveel reactie zijn gekomen. Fijn om te weten dat er zoveel mensen af en toe kunnen lezen.

  • 05 November 2007 - 15:25

    Hanneke:

    Hoi Leela,

    wat heerlijk dat je weer gaat! En dan ook nog twee reizen begeleiden, dat wordt vast en zeker volop genieten.
    Ik wens je heel veel plezier en succes toe.... en doe voorzichtig!

    Ik hoop je in het voorjaar weer ergens bij Askja te ontmoeten. Via je mailtjes zal ik in gedachten met je meereizen!

    ps, krijg je hier ook weer een eigen chauffeur?????

    Liefs,
    Hanneke

  • 05 November 2007 - 15:47

    Divyam:

    Dag lieverd, goeie reis en fijn dat we weer mee mogen genieten! Veel plezier, Divyam en Omkar

  • 05 November 2007 - 18:37

    Simone:

    Hej Leela

    Heel veel plezier in Kiwiland. En denk erom: voor de sterrenhemel 's nachts even op de kop gaan staan he!

    Simone

  • 05 November 2007 - 18:59

    Saskia:

    Bellen we nog denk je?
    KnuF

  • 06 November 2007 - 00:25

    Dion:

    Ehh Leela,
    Ik dacht al dat het bijna zover was. Ik ben via een maandje China nu bijna een week in NZ. Vier dagen Dunedin en nu al paar dagen rond zonnig Wanaka op zoek naar een zomerbaantje. T vlot nog niet echt. Veel succes en plezier en mss zie ik je nog wel.
    groetjes, Dion

  • 06 November 2007 - 07:56

    Shakti:

    Heel veel plezier Leela!!! verheug me op je verhalen!
    Kus, Shakti

  • 06 November 2007 - 08:04

    Marousch:

    fijn weer voor je die heerlijke reizen, hoop dat je ervaart wat je fijn vind. ik wens je een geweldige reis en ik volg je graag, tot later, liefs Marousch

  • 07 November 2007 - 19:58

    Tarunai:

    Ik zal aan je denken, morgen!! Als ik 'San Francisco lees krijg ik gelijk "Sehnsucht"... Oooh wat heerlijk, dat je straks in New Zealand bent!!!!
    Heb het goed en een goede reis!
    Liefs van Tarunai

  • 11 November 2007 - 12:59

    Sandra:

    Ik hoop dat je maar weer mag genieten, van het land, de mensen en jezelf!
    Liefs Sandra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 208911

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Februari 2013

Wintersweer in IJsland

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Kort reisje naar IJsland

30 Oktober 2007 - 19 September 2009

Avonturen van een reisleidster

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Het leven is een grote ontdekkingsreis

05 November 2013 - 30 November -0001

Mijn levens reis

Landen bezocht: