Zwerftocht door IJsland - Reisverslag uit Laugarvatn, IJsland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Zwerftocht door IJsland - Reisverslag uit Laugarvatn, IJsland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Zwerftocht door IJsland

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

06 Juli 2009 | IJsland, Laugarvatn

Na 2 weken heb ik eindelijk tijd en zin om weer eens wat te schrijven.
Ik ben alweer bijna aan het einde van mijn reis, Ben eigenlijk deze hele periode fysiek niet helemaal in orde geweest (misselijk, buikpijn, diaree, hoofdpijn). Ik begin nu pas weer op te knappen. He he dat is toch wel heel fijn. Ik was toch moe de laatste dagen.Ik heb voor het eerst sinds ik hier ben weer goed geslapen. O wat is dat toch fijn.
Gelukkig knapte ik overdag altijd wel weer op, zodat de groep er niet veel van heeft gemerkt.
De reis zelf verliep trouwens prima, we hadden toch mooi weer de eerste week. Het leek wel of we ergens in Zuid Europa op vakantie waren. Elke dag weer opnieuw, erg warm. Eergisteren hadden we voor het eerst weer echt IJslands weer, koud en veel wind. Dit was een geluk bij een ongeluk. We gingen op papagaaiduiker excursie en door dit weer waren er veel papagaaiduikers te zien. Met warm weer blijven ze vaak op zee. Nou wij zagen er wel honderden, echt fantastisch.
De groep is overigens heel prettig, Er zijn 12 deelnemers en iedereen is weer uniek in wie die is. Ze zijn sociaal en we hebben veel plezier, dat is fijn.
Vandaag gaan we naar Landmannalaugar. Lekker wandelen en badderen. Ben zo blij dat ik me weer wat beter voel.
Nou nog een lieve groet uit IJsland,
Leela

  • 06 Juli 2009 - 05:57

    Fototaker:

    hoping you are feeling much better! glad there are warm days but sometimes the best wetter is what really is normal for that place!! hugs and take care and get well!!!

  • 06 Juli 2009 - 08:35

    Dick Van Diepen:

    Hallo Leela,

    Goed om te lezen dat het weer beter met je gaat en dat je plezier hebt in je reis(-genoten).
    Ik bereid met ondertussen voor op m'n reis naar de Outer Hebrides. De familie van de papagaaiduiker die jij in jouw fotoalbum hebt, zal ik de groeten doen.
    Dick

  • 06 Juli 2009 - 08:35

    Dick Van Diepen:

    Hallo Leela,

    Goed om te lezen dat het weer beter met je gaat en dat je plezier hebt in je reis(-genoten).
    Ik bereid met ondertussen voor op m'n reis naar de Outer Hebrides. De familie van de papagaaiduiker die jij in jouw fotoalbum hebt, zal ik de groeten doen.
    Dick

  • 06 Juli 2009 - 21:17

    Carola (N.w.hout):

    Hi die Leela,
    Wat gaat de tijd snel. Zit je al weer een tijdje in Ijsland. Jammer dat je niet zo lekker was. Maar het lukt je toch weer om de groep en jezelf draaiende te houden. En ik begrijp dat je een leuke groep hebt. IJsland klinkt fantastisch. Het allerbeste en tot een keer in Wijk aan Zee. Liefs Carola.

  • 07 Juli 2009 - 07:52

    Marousch:

    Wow, wat is de natuur daar toch mooi en bravo dat je door kon gaan met leiden en heerlijk dat je weer opgeknapt bent. zo voel ik me ook na 4 maandan ziek te zijn geweest, alles is des te mooier! lieve groetjes

  • 08 Juli 2009 - 13:21

    Joost En Joke:

    Ha die Leela, Mooie foto's van IJsland. Gelukkig ben je weer aan de beterende hand. Zijn net terug uit Frankrijk. Lekker uitgerust na emotionele tijd. 15 juli komen Anke en Loes.
    Groetjes,
    JoJo

  • 13 Juli 2009 - 10:17

    Ineke.:

    Hai Leela, fijn dat het weer mee zat en dat je een fijne reis kon maken ondanks alles, ik hoop dat je je weer helemaal goed voeld en zie je weer in Wijk aan Zee. Hou je goed, groetjes ineke.

  • 14 Juli 2009 - 13:11

    Jos De Groot:

    Hoi Leela,
    Net terug van vakantie (in eigen land) lees ik je berichtje net pas.
    Fijn dat je je weer wat beter voelt!

    namasaté,

    Jos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 365
Totaal aantal bezoekers 208951

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Februari 2013

Wintersweer in IJsland

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Kort reisje naar IJsland

30 Oktober 2007 - 19 September 2009

Avonturen van een reisleidster

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Het leven is een grote ontdekkingsreis

05 November 2013 - 30 November -0001

Mijn levens reis

Landen bezocht: