Het leven tussen de reizen door! - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Het leven tussen de reizen door! - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Het leven tussen de reizen door!

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

27 April 2009 | Nederland, Wijk aan Zee

Ik ben alweer bijna 2 maanden thuis,
Heb hier veel beleefd en wel op relationeel gebied.
Wat een avontuur. Ik was dan wel niet op reis door prachtige landschappen, maar meer in mezelf en met mijn nieuwe vriendin. Haar naam is Jonne en ... ze woont bij mij om de hoek.Hoe vreemd kan het leven gaan. Reis ik over de hele wereld, ontmoet overal mensen, maar de ware liefde woont dus bij mij om de hoek.
Wat een geschenk.

• 27 April 2009 - 23:55

Jonne:

hahaha, wat ben je toch een leukerdje!!!!

• 28 April 2009 - 03:04

Fototaker:

Life is so strange sometimes... we look for Life and Joys in many things and many places, but sometimes we look too far, seek too long, or want too much... and when we "stop" seeking, we find it in the place we least expect it. I am sooooo HAPPY for you!!! now that is a happy smile!!! ;-) HUGs to you both!!!!

• 28 April 2009 - 05:56

Jonne:

dear fotoaker: thanks for your sweet reaction!! en jij leela: dikke knuffel, vandaag je groep!!! geniet geniet geniet!!!!

• 28 April 2009 - 06:10

Divyam:

hele goeie reis en tijd1 En wat leuk om nou een foto van jullie twee te hebben!Lieve groetjes voor allebei. Divyam

• 28 April 2009 - 06:15

Sandra/Egmond:

Wat leuk om je zo gelukkig te zien!

• 28 April 2009 - 06:19

JoJo:

Lieve Leela, Wat fijn om je zo gelukkig te zien!!Heel veel geluk met Jonne. Een goede reis naar IJsland en we blijven je weer volgen!
    Liefs.

• 28 April 2009 - 08:16

Marloes:

Jullie zien er supergelukkig uit! Geniet ervan...
    Ik zie je snel een keer als je terug bent.
    liefz, Marloes

• 28 April 2009 - 08:33

Lian:

lief dat je dat op deze manier meedeelt!!
    Heel veel liefde jullie beide ~ Lian

• 28 April 2009 - 10:05

Dilek Wendels:

Hoooi Leela, helemaal te gek die schitterende foto waarop jullie beiden zo stralend lachen! Heel fijn voor jullie. See ya, Dilek

• 28 April 2009 - 11:22

Jos De Groot:

Hoi Leela,

Leuke foto van een leuke relatie!
    Het si je van ganser harte gegeund!

Namasté,

Jos

• 28 April 2009 - 13:55

Wil Hartog:

Ola
    Een leuke foto van jullie 2.

maak er wat van meiden.

Dag dag Wil

• 29 April 2009 - 06:07

Marousch:

lieve vrouwen gefeliciteerd!!! alles van dichtbij is de moeite waard. wat een prachtige foto van jullie twee. lieve groetjes Marousch

• 02 Mei 2009 - 14:59

Georgien:

ik hoorde juist dat 1+1 liefde is, kan niet mooier ,stralende foto ,veel geluk beiden ,georgien