Abel Tasman National Park - Reisverslag uit Motueka, Nieuw Zeeland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Abel Tasman National Park - Reisverslag uit Motueka, Nieuw Zeeland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Abel Tasman National Park

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

25 November 2007 | Nieuw Zeeland, Motueka

De afgelopen dagen hebben we doorgebracht in het Abel Tasman Park. Zee, strand en veel, veel zon. Gisteren gewandeld en vandaag met de kayak rondgevaren. Morgen reizen we door naar de West Kust. Op naar de gletsjers.
Lieve groetjes Leela

• 25 November 2007 - 09:46

Georgien:

wat een fijne reis maken jullie !blessed be, een betere blik op de schoonheid van nieuw zeeland is niet denkbaar ,stuur ons de zon ! liefs

• 25 November 2007 - 11:08

Sandra:

Het is weer schitterend! Ongelovelijk om dat allemaal mee te maken. En wij zitten maar in egmond...(ook mooi trouwens)
    Liefs Sandra

• 25 November 2007 - 12:18

Ahobel:

nu je foto's meestuurt is het meegenieten geblazen. Wat een fantastische omgeving, wat een eerlijke natuur en wat lijkt de zon daar alsmaar te schijnen.
    Ik wens je/jullie bergen genieten toe.
    liefs

• 25 November 2007 - 22:04

Carola (N.w.hout):

Hoi Leela, wat een mooie omgeving. Te gek om daar te zijn, zeg! Leuk om je reis zo te volgen met je verhalen en je foto's. Liefs Carola.

• 28 November 2007 - 10:10

Wilma A.:

Ha die Leela, wij zijn net gisteren terug uit Barcelona. Ook heel zonnig en indrukwekkend, met een prachtige haven, de Ramblas, de Gaudi sprookjeshuizen en vooral ook biertjes, sangria en tapas! Maar geen kano's. En ook geen Leela om ons rond te leiden!
    Geniet lekker verder en we zien je weer gauw.

Wilma en de meisjes

• 30 November 2007 - 22:51

Trix:

Hoi Leela,
    Het lijkt wel of alles daar in de overtreffende trap is: prachtig weer, schitterende grote varens, heerlijk water om op te varen of in te zwemmen. Wat een genot moet het zijn om daar een tijd door te brengen. Tja, en dan hier. Maar goed. Morgen of overmorgen wordt storm en heel veel regen verwacht. Wat een verschil op een aardbolletje.
    Die opgerolde plant is trouwens ook enig. De foto's zijn heel mooi. Je wandelt ook wel weer wat af, zeg. Dat moet je ook maar kunnen.
    Tot het volgende bericht!

Groetjes van Trix