De reis is begonnen - Reisverslag uit Pahia, Nieuw Zeeland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu De reis is begonnen - Reisverslag uit Pahia, Nieuw Zeeland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

De reis is begonnen

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

19 December 2011 | Nieuw Zeeland, Pahia

Op dit moment ben ik alweer een kleine week in NZ. Jeetje wat went dat snel. De groep is op vrijdag nacht aangekomen en na een dagje Auckland zijn we gisteren via de Kauri coast naar de Bay of Islands gereden. En vandaag heb ik met een groot deel van de groep een mooie wandeling gemaakt langs romantische strandjes en baaien. Het weer is aan het verbeteren, hoewel we vandaag toch nog wel een aantal kleine buitjes hebben gehad. Morgen mag ik mee naar Cape Reinga, het meest Noordelijke puntje van NZ. Ik ben hier nog nooit geweest, dus ik ben benieuwd.
Het eerste contact met Malcolm mijn chauffeur verliep gelukkig ontspannen. Ik was blij dat ik voorbereid was, dus ik weet hoe ik met hem moet omgaan en dat maakt het een en ander een stuk relaxter en ik ben ook blij dat ik met het kantoor heb kunnen praten. Dat gaf ook enige rust. Ook weet ik nu dat ik bij deze man de officiële wegen moet bewandelen als ik een verandering wil aanbrengen in het programma, iets wat me tot nu toe niet duidelijk is geweest. (mijn vorige chauffeurs maakten er nooit een punt van)
Eindelijk kan ik jullie een paar foto’s laten zien.
Heel veel liefs, Leela

  • 19 December 2011 - 08:41

    Marousch:

    hoi Leela, wat een prachtige foto's, super. weer helemaal genieten. en verstandig hoe je met de chaffeur omgaat. het zijn ook cadeautjes. geniet ze! lieve groetjes.

  • 19 December 2011 - 08:46

    Els:

    Prachtig die fotoos. : Ik ben benieuwd naar de volgende.
    Geniet ervan.
    liefs: Els

  • 19 December 2011 - 09:03

    Divyam:

    Fijne reis, leuk om je weer te kunnen volgen en wat een mooie foto's...liefs Divyam

  • 19 December 2011 - 10:55

    Mirjam:

    Jou werk is toch een stuk boeiender dan de mijne hoor!
    Of je nou achter een duffe pc zit of langs een beach of in een park loopt;-), het maakt wel verschil.
    Geniet er maar van...
    Liefs xxx

  • 19 December 2011 - 10:59

    Raagi:

    Lees met plezier je verslag. Hier heeft het vanmorgen voor het eerst echt flink gevroren en in de Oostvaardersplassen waar niet gestrooid wordt was dit goed te merken. Gleed flink door toen ik remde endaarna wist ik hoe 'erg' het was..., daarna zag ik andereren uit bochten glijden en in de berm belanden.. Deze 'ellende' mis jij maar mooi .. ;-)
    Liefs, knuf..

  • 19 December 2011 - 21:23

    Marian Overdiek:

    Vanuit Portugal fijne kerstdagen en gelukkig nieuw jaar. Ben een beetje jaloers op je, want Nieuw-Zeeland zit er deze winter niet in. Je zult genieten van het noorden, want we zijn er ook een keer geweest. Prachtige omgeving. Geniet ervan! Liefs Marianb

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 208901

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Februari 2013

Wintersweer in IJsland

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Kort reisje naar IJsland

30 Oktober 2007 - 19 September 2009

Avonturen van een reisleidster

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Het leven is een grote ontdekkingsreis

05 November 2013 - 30 November -0001

Mijn levens reis

Landen bezocht: