Noordereiland - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Noordereiland - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Noordereiland

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

20 November 2008 | Nieuw Zeeland, Wellington

Nog 1 dag en dan verlaten we het Noorder eiland van Nieuw Zeeland. We hebben veel mazzel gehad met het weer. Op de juiste momenten scheen de zon, zoals bv. op White Island. Dit is het meest vulkanische plekje van NZ. De foto s vertellen meer dan woorden. En in de bergen van het NP Tongariro hadden we ook al zulk prachtig weer. De 3 vulkanen waren goed zichtbaar en we konden er heerlijk wandelen in de zon. Een aantal deelnemrs hebben de Tongariro crossing gedaan en sommigen kwamen rood verbrand weer thuis. Zoveel zon hadden ze gezien. Vandaag zijn we in Wellington aangekomen. Vanmiddag lekker gewandeld in de Botanische tuin en morgen varen we naar het Zuider eiland. Het is wederom een fijne reis en ik ga nu proberen weer wat foto s erbij te plaatsen. Dankjulliewel voor de lieve berichtjes, tot de volgende keer, liefs Leela

ps, de foto s plaatsen lukt helaas nog niet, die houden jullie te goed.

• 20 November 2008 - 08:52

Georgien:

hoi ,jij stapt rond in een andere wereld aan de prachtige foto's te zien ,go girl go ,liefs georgin

• 20 November 2008 - 12:27

Jonne:

Hey lieve leela!!! mens wat leuk om je zo te kunnen volgen!! en wat een waanzinnig mooie foto's, die berghut, hm, daar zou ik wel een poosje willen logeren!!! zo te lezen maak je het goed en ben je lekker in je 'knollentuin'.da's mooi!! hier in het wijk aan zeeze is het ok! fikse herfstwinden, beetje buiig, beetje zonnig, kortom; zoals dat gaat hier. lieverd hoop spoedig weer van je te horen. geniet ze! dikke knuf, jonne

• 20 November 2008 - 14:49

Fototaker:

you're always "on the road again" and moving from one place to another... aaaaah, to be on the other side of the world!! take care and travel well ~ can't wait to see the rest of the fotos!!!

• 20 November 2008 - 19:23

Wil Hartog:

Heerlijk weer daar zeg,nou wereld reiziger veel plezier.
    Wij gaan Maaandag zingen in Heliomare.
    Groet Wil