Reisbegeleiden, een avontuurlijk beroep - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Reisbegeleiden, een avontuurlijk beroep - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Reisbegeleiden, een avontuurlijk beroep

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

30 Oktober 2007 | Nederland, Wijk aan Zee

Sinds een jaar of 4 begeleid ik reizen voor Askja Reizen. Het afgelopen jaar ben ik niet alleen voor Askja op pad geweest, maar ook voor Sindbad Reizen en voor de SNP. En nu ben ik me aan het voorbereiden voor de volgende reis, nl naar Nieuw-Zeeland. Donderdag 8 November vertrek ik naar dit verre land. Via dit dagboek wil ik iedereen die daar interesse in heeft mee laten reizen.

  • 30 Oktober 2007 - 21:12

    Ahobel:

    Hey Leela,

    wat een heerlijkheid om op deze nieuwe manier vorm te kunnen geven aan je leven.
    Ik weet hoe je geworsteld hebt om hier te komen,
    en ik ben nu zelf ook aan het worstelen met het keurslijf van het onderwijs.
    Het lijkt me heerlijk voor je om zo overal op de wereld neer te kunnen strijken en mooie dingen te voelen en te zien en te ruiken en te horen.

    Ik geniet met je mee

    liefs

    Ahobel

  • 30 Oktober 2007 - 21:25

    Johanna:

    Jeetje meid, dit ziet er goed uit. Leuk om straks met je mee te kunnen genieten van al dat moois!
    Ik spreek je nog wel voor je vertrek.
    Liefs,
    Johanna

  • 30 Oktober 2007 - 21:37

    Regina:

    Hey Leela
    Geweldig zeg, ik geniet graag met je mee. Als je weer thuis bent spreken we weer een keer af!!!
    Liefs Regina

  • 30 Oktober 2007 - 21:44

    Vasna:

    Lieve leela,

    Wauw, ik geniet graag met je mee.
    Ik ben stiekum een beetje jaloers.

    Knuffel Vasna

  • 30 Oktober 2007 - 23:44

    Wilma:

    Okee, strandwandeling moet dan dus nog eventjes wachten...... Leuk om op de hoogte gehouden te worden. Héél véél genietens toegewenst. See you.
    Liefs

  • 31 Oktober 2007 - 01:20

    Anne.:

    Hallo leela,
    Ben zeer vereerd dat ik mag mee reizen via de electronische post, en ben natuurlijk ook vreselijk jaloers dat ik niet mee mag om ook een dagboek van Nieuw
    -Zeeland te schrijven.Zoals je weet was onze reünie een succes behalve dan dat jij er niet bij was we hebben je gemist want 2 van de groepsleden waren we op 'n gegeven moment kwijt en die waren dus een beetje verdwaald. We riepen allemaal dat komt omdat Leela er niet bij is.
    Ik zal aan je denken op 8 nov Alvast een Hééé'le fijne oversteek.
    Lieve groetjes Anne uit Arnhem

  • 31 Oktober 2007 - 07:56

    Marian:

    Hoi leela,

    Lijkt mij leuk om die prachtige plaatjes te zien en mee te genieten.

    Lfs Marian

  • 31 Oktober 2007 - 09:35

    Shakti:

    Heerlijke tijd om nu weg te gaan naar een "lichtere" plek! 't Is dat het zo'n lange vliegreis is, anders zou ik graag met de kleintjes met je meegaan.... Rasha en ik zullen je nu eerst maar zo volgen. Ben benieuwd wat ze er van vindt. Heel veel plezier en liefs!!

  • 31 Oktober 2007 - 11:37

    Marloes:

    Hoi Leela!
    Ik kijk weer uit naar je reisverslagen en foto's! Succes nog met alle voorbereidingen.
    Liefs, Marloes

  • 31 Oktober 2007 - 14:30

    Ebelien:

    Hi Leela,

    gaaf dat je weer op reis gaat!!
    Ik zal zeker meelezen en meebeleven met je

    liefs ebelien

  • 31 Oktober 2007 - 18:29

    Georgien:

    wat fijn om weer op het spoor te zijn van Atearoa ,have fun

  • 31 Oktober 2007 - 19:02

    Carola (N.w.hout):

    Hoi Leela,
    Wat een leuke manier om iedereen op de hoogte te houden van jouw reizen en begeleiden van reizen. En tegelijkertijd hoor jij van anderen hoe zij bezig zijn.
    Erg leuk. We spreken snel weer eens af, maar ik blijf je i.i.g. volgen zo. Het ga je goed op je weg.
    Liefs Carola.

  • 31 Oktober 2007 - 19:49

    Tarunai:

    Lieverd! Jeetje, is het al weer zo ver!! Heb nog aan je gedacht en dat we weer eens af moesten spreken...Nou dat wordt dan in het voorjaar.... Ik kijk uit naar je berichten.
    Veel liefs, namasté, Tarunai

  • 31 Oktober 2007 - 22:19

    Lian:

    hoi Leelaaaaaaaaaaaaaaa,
    wat ontzettend leuk dat je alweer vertrekt en je was pas net terug toch?? hoe was het in Griekenland?
    Ik wens je alle goeds en schoonheden toe tijdens je volgende reis..... meid je moet nog echt even in Arnhem langskomen,
    vanaf 1.1.2008 woon ik in München en dan zien we mekaar misschien dan echt alleen nog maar op onze reizen....het meest waarschijnlijk pas op IJsland.

    Echt leuk om je via deze website je zielsroerselen te volgen.
    Dikke knuffel van Lian

  • 03 November 2007 - 12:14

    Anneke:

    Leela,
    Hartstikke spannend, ik wens je heel veel plezier, en vind het leuk om via de mail met je mee te reizen,
    Veel groetjes

  • 03 November 2007 - 17:09

    Trix:

    Hoi Leela,

    Ik vind het heel erg leuk om door jou op de hoogte gehouden te worden van je aanstaande reis. Ik wens je een geweldige tijd toe!

    Groetjes van Trix

  • 04 November 2007 - 18:47

    HermJan En Anna:

    Lieve Leela, een hele goede tijd in Nieuw Zeeland, veel respect voor wat je allemaal weer opzet en aan gaat in je leven. We volgen je graag. Liefs, HermJan en Anna

  • 05 November 2007 - 19:40

    Paul :

    HE, laat je je campertje zomaar onbeheerd achter? Als jij nou eens naar kiwiland gaat genieten, wandelen en inspiratie opdoen, dan ga ik gewoon weer aan het werk.... doen we allebei wat!!!

    Ciao

    Paulo uit Edam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 393
Totaal aantal bezoekers 208906

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Februari 2013

Wintersweer in IJsland

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Kort reisje naar IJsland

30 Oktober 2007 - 19 September 2009

Avonturen van een reisleidster

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Het leven is een grote ontdekkingsreis

05 November 2013 - 30 November -0001

Mijn levens reis

Landen bezocht: