Laatste dag in Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Laatste dag in Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Laatste dag in Nieuw Zeeland

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

18 Februari 2018 | Nieuw Zeeland, Te Anau

Vandaag is alweer onze laatste dag in Nieuw Zeeland. Gisteravond hebben we met bijna de hele groep nog gekeken naar het thuiskomen van de Blue pinguïns in Oamaru.140 kleine wachelende pinguïns zagen we binnenkomen uit de zee. Echt super leuk. Het is overigens wél opvallend hoeveel mensen uit China in Nieuw Zeeland komen. Het is echt ongelooflijk. Gisteren ook. Wij zaten echt in een hele groep onrustige en drukke groep Chinezen. . Zelfs het commentaar was voor een groot gedeelte in Mandarijn.

De dagen daarvoor waren geweldig. Heerlijk weer. Prachtige stranden bezocht in het uiterste Zuiden. Bij Gemstone Beach konden we mooie stenen zoeken. Het was wel oppassen geblazen mét de zee. Die kon ineens het strand opstromen. Één van mijn deelnemers werd toch verrast, ondanks mijn waarschuwingen. Struikelde en lag plotseling in het water. Gelukkig geen verwondingen. Maar het meest grappige was, was dat zij als enige haar badpak al aanhad. Hoe toevallig.
Op het strand verderop , Monkey Beach, namen we de tijd om te lunchen en hier kon je heerlijk zwemmen. Heerlijk water.
Vandaag rijden we naar Christchurch, voldaan en gevuld met de hele mooie ervaringen van deze weer superfijne reis met een hele fijne groep.

Dank voor alle lieve reacties.

Warme groet

• 19 Februari 2018 - 12:39

Mariël:

Leuk, Dus ik zie je weer gauw hier in Wijk aan Zee. Goede terugreis.

• 20 Februari 2018 - 08:50

Carola:

Je hebt weer een geweldige reis gemaakt en een ervaring erbij! Goede reis terug. Liefs Carola.

• 21 Februari 2018 - 09:29

Joost En Joke:

Hoi Leela, lees net in de krant over de cycloon Gita. Hopelijk heb jij er geen last van gehad bij jullie vertrek!

Groetjes

• 18 Juni 2018 - 16:26

Joke En Joost:

Lieve Leela, zijn nu in jouw geliefde IJsland. Vanmorgen gevaren op
    de Jokulsarlon. Onze reisleider is Deon Slagter.
    Groetjes, Joke en Joost

Tags: Oamaru