De reis is begonnen - Reisverslag uit Pahia, Nieuw Zeeland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu De reis is begonnen - Reisverslag uit Pahia, Nieuw Zeeland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

De reis is begonnen

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

29 Januari 2018 | Nieuw Zeeland, Pahia

Vorige week donderdag nacht kwam mijn groep aan. 16 vermoeide reizigers. 2 deelnemers waren al eerder aangekomen.
De eerste 2 dagen brachten we door in Auckland. Het was heerlijk weer, zo"n 28 graden en beetje bewolking. Heerlijk zomers weer dus. Na een gezamenlijk ontbijtje ging iedereen zijn eigen gang. Op zaterdag was er een groot festival ivm Auckland Anniversity. Net prachtige optredens van Maori traditionele groepen. En veel.lekker eten.
Nu zitten we alweer een paar dagen in het Noorden. Weer genoten van de prachtige Kauri's. De oudste bomen die alleen in Nieuw Zeeland voorkomen. Vandaag nog een dagje Bay of Islands. Lekker wandelen , zwemmen of varen.
En morgen gaan we naar het geothermische gedeelte van het Noorder eiland, Rotorua.
Warme groet Leela

• 29 Januari 2018 - 20:29

Mariël:

Heel veel plezier een een prachtige rondreis gewenst met je groep. Weer een nieuw avontuur wat je te wachten staat. Geniet ervan Leela!
    Lieve groet, Mariël

• 29 Januari 2018 - 21:54

Divyam:

Hoi lieverd, wens je weer een mooie reis en fijn dat je ons laat mee genieten. Luefs Divyam

• 30 Januari 2018 - 00:29

Jivan:

Woensdag nacht Nederlandse tijd een blauwe super bloedmaan. Ik ben benieuwd of jij hem daar in New Zeeland ook kan zien. Xxx