Vertrek naar Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Vertrek naar Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Vertrek naar Nieuw Zeeland

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

20 Januari 2018 | Nederland, Wijk aan Zee

Vandaag vlieg ik voor de zoveelste keer naar Nieuw Zeeland. Ik ben de tel een beetje kwijt geraakt. Ik mag weer een reis begeleiden voor Sawadee. Lekker naar de zomer. Genieten van de reis, de mensen, de natuur en alle avonturen die ik nu weer mag beleven.
Vanmiddag nog heerlijk met Jivan en Seia op het strand gewandeld. Bakkie gedaan bij Timboektoe in Wijk aan Zee. Was fijn zo samen nog even genieten van ons samenzijn.
Ik ga kijken of ik weer iets van mijn avonturen op deze site ga beschrijven.
Liefs Leela

  • 20 Januari 2018 - 20:16

    Brigit:

    Dag Leela.
    Ik lees in je blog dat je op het punt staat te vertrekken naar Nieuw Zeeland. En ik denk dan wat een bofkont ben jij. Wij hebben onze reis er bijna opzitten, helaas zou ik zeggen, want het is een geweldig land met geweldige mensen.
    Ik wens je heel veel plezier en geniet (wederom) van al het moois dat je gaat beleven.
    En tja.....de reis er naar toe, dat is wel even een dingetje

  • 20 Januari 2018 - 22:20

    Saskia:

    Goeie reis! <3

  • 21 Januari 2018 - 10:41

    Joost En Joke:

    Hoi Leela,,

    Wat leuk om weer eens iets van je te horen. Waarschijnlijk ben je nog onderweg naar dat prachtige Nieuw-Zeeland waar wij heel mooie herinneringen aan hebben en lieve vrienden aan over hebben gehouden. Weet je dat die reis alweer 10 jaar geleden is? 11 November vorig jaar(2017) hadden wij nog een mini-reünie bij Ria in Den Bosch met Anke, Loes, Piet, Janny, Lenie, Joost en ik. Altijd weer leuk om elkaar te spreken. Met Anke, Loes, Piet en Janny hebben we veel contact en dat zal altijd wel zo blijven. En... Joost en ik gaan 16 juni naar IJsland! We hebben de reis "Ode aan IJsland" geboekt bij Askja. En het zou toch echt heel leuk zijn als jij....... Wie weet. Anke heeft ook een reis bij Askja geboekt (Grand Tour IJsland) naar IJsland. Ze gaat samen met een vriendin en ze vertrekken in juli.
    We wensen je een mooie tijd toe in NZ en hou ons op d hoogte.

    Lieve groeten,

    Joke en Joost

  • 21 Januari 2018 - 15:24

    Carola:

    Hoi Leela, geniet er weer van, zoals de eerste keer! Heel veel plezier met de groep. Groetjes Carola.

  • 21 Januari 2018 - 17:16

    Mariél:

    Een geweldig mooie reis weer gewenst. X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wijk aan Zee

Leela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 208782

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Februari 2013

Wintersweer in IJsland

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Kort reisje naar IJsland

30 Oktober 2007 - 19 September 2009

Avonturen van een reisleidster

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Het leven is een grote ontdekkingsreis

05 November 2013 - 30 November -0001

Mijn levens reis

Landen bezocht: