De reis is afgerond - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu De reis is afgerond - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

De reis is afgerond

Blijf op de hoogte en volg Leela

14 Februari 2017 | Nieuw Zeeland, Christchurch

De reis is afgerond

De laatste dagen van onze reis hebben we nog veel leuke dingen gedaan. Milford Sound, Catlins, en Moeraki Boulders. Het was een heerlijke reis. Iedereen heeft ten volle genoten en we hadden veel geluk met het weer. De laatste wandelingen bij Moeraki Boulders ging ik 1 keer niet mee. Dacht dat moet toch kunnen. Samen met Leigh mijn chauffeusse drink ik een kopje koffie en aten we wat lekkers. Na een paar minuten kwamen de eerste mensen alweer terug van de strandwandeling. Met drijfnatte schoenen. Ze waren verrast door een hoge golf. En de hele groep, op een enkeling na had onverwacht een bad gekregen. Een iemand zijn hele broek was doorweekt. 1 keer zonder "juf " en het ging mis. Tijdens het afscheidspraatje werd hier nog op terug gekomen. Echt grappig. Tijdens het afscheidspraatje kwamen ook de Leela's ter sprake. De opgerolde broekspijpen in de sokken. Ja ze hebben weer nieuwe trucjes geleerd.
Al met al was het een supergeslaagde reis, met 20 single's. En zoals 1 deelneemster mooi zei: we kwamen als singles en we gaan naar huis als een groep.
In dankbaarheid voor alle mooie ontmoetingen en ervaringen heb ik een paar uur geleden afscheid van ze genomen. Zij vliegen naar huis en ik vlieg naar Wellington om nog een paar dagen zelf te genieten van dit prachtige land. Eerst ga ik nog iemand van Aumm ontmoeten, nl. Nieske. Zij reist ook alleen in Nieuw Zeeland .
Lieve groetjes aan iedereen.

• 14 Februari 2017 - 08:45

Carola:

Hi Leela, dat klinkt erg goed om zo een groep te hebben gehad, grote saamhorigheid! Geniet nog ff van de dagen daar en alvast welkom thuis. Liefs Carola.

• 14 Februari 2017 - 08:50

Gerda:

Het is duidelijk dat je genoten hebt; heerlijk klinkt het! zou er bijna reisleidster door willen worden...
    duurt weer even voordat ik je zie. Daarna waarschijnlijk veel verhalen beiden.
    wel thuis!

• 14 Februari 2017 - 11:04

Joost En Joke:

Kia Ora! Klinkt als een geslaagde reis! Fijn hoor. Nu nog even nagenieten en uitrusten. Een goede vlucht terug naar huis.

Lieve groetjes,

Joke en Joost

• 15 Februari 2017 - 07:05

Mariël:

Goed gedaan, Leela. 20 tevreden reizigers! Geniet ook nog even lekker zelf van al het moois daar.
    Tot gauw in WaZ. Liefs