Een nieuwe reis - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Een nieuwe reis - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Een nieuwe reis

Door: Leela Kraaijeveld

Blijf op de hoogte en volg Leela

08 Januari 2017 | Nederland, Wijk aan Zee

Net als vorig jaar mag ik weer een reis naar Nieuw Zeeland begeleiden. En dit jaar ga ik voor mijn reis op bezoek bij mijn neefje Bram die alweer meer dan 3 jaar in Australie woont opzoeken. Morgen vroeg vertrek ik met Singapore Airlines naar Perth. Ik heb er reuze zin in. Ben zo benieuwd hoe het met hem is en hoe zijn leven er daar in Down Under uitziet. Ik ga het meemaken. En ik vind het leuk om af en toe weer een verslag te schrijven zodat degene die het willen weer mee kunnen genieten van mijn reisavonturen.
Liefs en tot snel

  • 08 Januari 2017 - 15:53

    Joost En Joke:

    Wat leuk om weer eens wat van je te horen, Leela! En wat een heerlijk vooruitzicht om weer een reis naar Nieuw-Zeeland te maken met een uitstap naar Australië. We kijken uit naar de foto's en verslagen. 22 Februari vertrek ik (Joke) met onze dochter Lottie naar Antarctica. Onze mannen blijven thuis! We hebben er erg veel zin in. We wensen je voor morgen een goede reis toe en geniet ervan.
    Lieve groeten,

    Joke en ook namens Joost.

  • 08 Januari 2017 - 17:41

    Wilma:

    Ha die Leela,

    Leuk om met de klas jouw verslagen te lezen!

    Heb een mooie reis en tot in de lente,
    Lieve groet,
    Wilma

  • 08 Januari 2017 - 18:32

    Carola (N.w.hout):

    Hi Leela,
    Ga er weer van genieten! En leuk dat je naar Bram gaat.
    Heel veel plezier!
    Groetjes Carola.

  • 08 Januari 2017 - 19:32

    Mirjam Tazelaar:

    Ha Leela,
    Een hele mooie reis en geniet van het bezoek aan Bram. Doe hem de groeten.
    Geniet van alles wat je weer gaat meemaken.
    Liefs en groetjes
    Mirjam

  • 08 Januari 2017 - 21:06

    Saskia:

    Ja, ben je er klaar voor? Hele goeie reis! En nee, wij zijn niet jaloers! Echt niet!
    Liefs,
    Saskia

  • 09 Januari 2017 - 09:17

    Gerda:

    Hoi,
    geniet er maar weer van. kijk uit naar je verslagen.
    groetjes Ger

  • 09 Januari 2017 - 11:50

    Jivan:

    Hoi Liefje. Vanochtend was erg vroeg.... een goeie reis hebben Seia en ik je zeker toegewenst. Ze zocht je nog op Schiphol haha. Ik ben heel benieuwd hoe je deze reis weer gaat ervaren. Ik weet nu waar je uithangt in New Zealand ...Op afstand reis ik soms een stukje met je mee. En vooral lekker genieten! Doen wij hier ook. xxx

  • 09 Januari 2017 - 20:08

    Mariël:

    Je bent al onderweg nu. Heel veel plezier en genieten!
    Liefs, Mariël
    Leuk dat ik je vorige week nog even zag!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wijk aan Zee

Leela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 208797

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Februari 2013

Wintersweer in IJsland

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Kort reisje naar IJsland

30 Oktober 2007 - 19 September 2009

Avonturen van een reisleidster

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Het leven is een grote ontdekkingsreis

05 November 2013 - 30 November -0001

Mijn levens reis

Landen bezocht: