De zomer komt eraan - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu De zomer komt eraan - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

De zomer komt eraan

Door: Leela Kraaijeveld

Blijf op de hoogte en volg Leela

16 Mei 2015 | Nederland, Wijk aan Zee

Nog 3 en een halve week dan vertrek ik weer voor 6 weken naar IJsland en Groenland. Om precies te zijn vertrek ik op 10 juni naar IJsland, daarna vlieg ik een dag later naar Groenland, waar ik 10 dagen mag verblijven in het gebied van Disco Bay, West Groenland en vervolgens als ik terug kom in IJsland heb ik weer een prachtige reis in het vooruitzicht, nl naar West IJsland: http://www.askja.nl/reizen/ijsland/groepsreizen/puur-west-ijsland/3451

Ik heb weer reuze zin in. Heerlijk om naar IJsland en Groenland terug te gaan. De natuur, de sfeer, de mensen en het reisbegeleiden. Echt heerlijk.

Afgelopen jaar heb ik weinig van me laten horen. Toch ook dit jaar heb ik weer van alles beleefd. Heb zelfs een aantal reizen voor mezelf gedaan. Zoals een reisje naar Turkije met een goeie vriendin, sneeuwschoen wandelen in Frankrijk en ik heb een wintersport reis begeleid van het NIVON naar HInterglemm, ook erg leuk.
Daarnaast ben ik regelmatig op stap geweest met mijn busje. Zoals oa naar Limburg, Soestduinen en Friesland.

De aankomende weken zal ik me gaan voorbereiden op mijn reis naar IJsland. En ik zal kijken of ik weer een beetje mijn ervaringen op mijn weblog kan delen.

Voor nu een warme groet, van Leela

  • 16 Mei 2015 - 23:19

    Vasna:

    Veel plezier met de voorbereidingen en leuk om weer van je te lezen. Ik kijk uit naar je reisverslagen. Liefs, Vasna

  • 17 Mei 2015 - 10:12

    Carola (Noordwijkerhout):

    Hi Leela,
    Heerlijk om te horen wat je gaat doen en al zo snel. Ben heel benieuwd naar je tweede ervaring op Groenland. Ik houd je reisverslagen goed in de gaten, kijk er naar uit. Alvast een goede reis en geniet er weer goed van. Liefs Carola.

  • 18 Mei 2015 - 14:03

    Mariel:

    Leuk om te lezen 'dat je weer gaat!'.
    Maar voor die tijd zien (en horen) we elkaar vast nog bij Vrijuit Zingen. Liefs, Mariël

  • 18 Mei 2015 - 14:03

    Mariel:

    Leuk om te lezen 'dat je weer gaat!'.
    Maar voor die tijd zien (en horen) we elkaar vast nog bij Vrijuit Zingen. Liefs, Mariël

  • 18 Mei 2015 - 15:53

    Els Klaassen:

    Hallo Leela, wat fijn om weer wat van je te horen! De laatste keer was ik in Zuid Afrika. Ik heb toen rare mailtje van je ontvangen en begrepen dat je "geskimmed" was.
    Nooit meer iets van je gehoord dat het was opgelost.
    Afijn, u alles weer in orde en ik wens je weer een fijne tijd en geniet van al het moois dat op je pad komt!
    liefs Els

  • 18 Mei 2015 - 21:09

    Mirjam:

    Hoi Leela,
    Wens je weer een prachtige tijd in Groenland en IJsland!
    Mooie tijden, leuke mensen en geweldige natuur.
    Hoop dat je het weer erg naar je zin gaat krijgen en kijk uit naar je verhalen.
    Veel liefs
    Mirjam

  • 20 Mei 2015 - 15:19

    Joost En Joke:

    Lieve Leela,
    Wat leuk om weer eens een berichtje van je te lezen. Een goede reis naar Groenland (erg mooi lijkt ons!!) en IJsland. We kijken uit naar je berichtjes.

    Veel groetjes,

    Joost en Joke

  • 17 Juni 2015 - 18:08

    Inge:

    he lieverd
    fijn je net gesproken te hebben en te zien en horen waar je nu precies zit. Groenland dus ha
    Ik ben benieuwd wat je nog allemaal gaat beleven en zien. In gedachten reis ik met je mee!

    dikke knuffel
    ik

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wijk aan Zee

Leela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 349
Totaal aantal bezoekers 208783

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Februari 2013

Wintersweer in IJsland

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Kort reisje naar IJsland

30 Oktober 2007 - 19 September 2009

Avonturen van een reisleidster

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Het leven is een grote ontdekkingsreis

05 November 2013 - 30 November -0001

Mijn levens reis

Landen bezocht: