Paar dagen vrij in IJsland - Reisverslag uit Keflavik, IJsland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Paar dagen vrij in IJsland - Reisverslag uit Keflavik, IJsland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Paar dagen vrij in IJsland

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

25 Juli 2014 | IJsland, Keflavik

De afgelopen 2 weken zijn voorbij gevlogen. Zoals jullie wel weten mocht ik voor Askja Reizen de Zwerftoch begeleiden.

Het was een heerlijke reis, met hele fijne mensen in de groep en een boeienden en energieke chauffeur.
We hebben weer van alles emegemaakt. Van springende walvis, tot het stranden met de bus in de kleinste rivier van IJsland. Mijn chauffeur was iets te enthousiast en bleef steken in een riviertje toen hij richting de Hoffeljokull wilde rijden. Alle spullen uit de trailer gehaald, en hulp gevraagd bij de plaatselijke boer. Met een 4 wiel drive werden we weer uit het water getrokken.

We hebben heerlijk gewandeld. Meestal met goed weer op het moment dat we bus uitgeingen. Mooie natuur gezien en ervaren. Veel papagaaiduikers gezien en genoten van alles wat we zo meemaakten op deze reis.

Gisteren ben ik terug gekomen in Keflavik en 's Avonds wandelde ik alweer met Sigbjorn en een heleboel andere IJslanders in de natuur van Reykjanis.
Gisteren op bezoek geweest bij Anna. Heerlijk een dagje niks. Gewoon bij kletsen, beetje rondtouren en wandelen met de hondjes.

Morgen begint mijn 2e reis. heb er weer reuze zin in. Deze keer een hotelwandelreis.

Liefs uit IJsland

• 25 Juli 2014 - 13:26

Joost En Joke:

Lieve Leela, wat heerlijk dat je zo geniet op IJsland. Vandaag dus nog even relaxen en morgen veel succes met je nieuwe groep. Ze treffen het met zo'n reisleidster!!
    Lieve groeten,

Joost en Joke

• 25 Juli 2014 - 20:07

Mirjam:

Veel plezier bij je volgende tocht!
    Groetjes en knuf
    Mirjam

• 28 Juli 2014 - 08:50

Gerritje:

Hoi Leela, wat n leven heb jij toch he! Klinkt weer heerlijk. Geniet lekker van je volgende reis. Hoop weer op leuke mensen voor je.
    Groet Ger

• 04 Augustus 2014 - 14:37

Mariel:

Fantastisch klinkt het. En mooie foto's. Geniet maar weer lekker verder daar!
    Liefs, Mariël