Wandelavontuur op Groenland - Reisverslag uit Narsarsuaq, Groenland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Wandelavontuur op Groenland - Reisverslag uit Narsarsuaq, Groenland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Wandelavontuur op Groenland

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

04 Juli 2014 | Groenland, Narsarsuaq

Vorige week dinsdag zette ik voor het eerst voet op de Groenlandse bodem. Al jaren had ik plannen om er heen te gaan, maar ik was steeds te laat met daadwerkelijk stappen zetten.Dit jaar wist ik gelukkig dat mijn IJsland reisje door zou gaan en kon ik vroeg mijn plannen realiseren voor mijn Groenlandavontuur. Want ja, je moet er vroeg bij zijn, anders zitten de vluchten al weer vol. Ik heb mijn reisje geboekt bij Baluga Travel en zij hadden voor mij een 10 daagse wandelreis samengesteld. Ik kon wandelen zoveel ik wilde en ik sliep op 4 verschillende plekken. Alles was perfect geregeld. De hostels, de boottransfers en het bagage transport. Wat een luxe. Hoefde nergens meer aan te denken. Dagen dwaalde ik in mijn eentje door het overweldigende landschap van Groenland. Startend in Narsarsuaq. Vervolgens naar Igaliku, een zeer idylisch gehuchtje aan een prachtige fjord. Via Qassiarsuk en Sillisit uiteindelijk weer terug naar Narsarsuaq.
Zoveel mooie dingen gezien. Prachtige uitgestrekte landschappen, veel ijsbergen in de fjord, veel bloemen en de sfeer was echt top. Zo stil en leeg. Ik heb echt een super tijd gehad. De foto's vertellen meer dan woorden. Veel kijk plezier. Lieve groetjes Leela

• 05 Juli 2014 - 16:06

Tanja:

Heel erg mooi Lila!

• 05 Juli 2014 - 20:01

Vasna:

Wat een prachtige foto's van een prachtig land.

• 06 Juli 2014 - 11:54

Joost En Joke:

Lieve Leela,

Wat heb jij genoten van je reis door Groenland. Het lijkt ons ook een prachtig land.

Lieve groeten.

• 06 Juli 2014 - 12:32

Mariel:

Hoi Leela,

Mooi verhaal, prachtige foto's (ook de selfies!!). Het lijkt me adembenemend genieten.

Goeie reizen gewenst verder. Liefs.

• 06 Juli 2014 - 23:01

Hanneke:

Hoi Leela,
    Wat een landschap! heel speciaal met die ijsbergen.

• 08 Juli 2014 - 22:33

Gerda:

Hoi Leela, Wat zal je genoten hebben; mooie foto's. Heeft wel wat weg van Ijsland he.
    nu weer genieten in je vertrouwde landje....
    groetjes Ger

• 09 Juli 2014 - 11:41