De zomer komt eraan - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu De zomer komt eraan - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

De zomer komt eraan

Door: Leela Kraaijeveld

Blijf op de hoogte en volg Leela

16 Juni 2014 | Nederland, Wijk aan Zee

De "echte zomer" komt er weer aan. Hoewel het weer hier in Nederland deed denken dat we al een zomer hebben gehad. Zoveel prachtige dagen. Ik heb er erg van genoten. Bruinverbrand ga ik dus binnenkort op reis. Aankomende zondag vertrek ik voor 7 weken naar IJsland en Groenland.

Naast het begeleiden van 2 reizen op IJsland ga ik ook nog eens voor het eerst van mijn leven naar Groenland. Ik heb me ingeschreven voor een individuele wandelreis van 10 dagen. Heerlijk wandelen in een voor mij nieuw land. Heb er reuze zin in.

Na Groenland kan ik nog een weekje acclimatiseren op IJsland en dan mag ik weer aan het werk. 2 reizen deze zomer , de voor mij overbekende Zwerftocht

En dan eind juli komen de nieuwe deelnemers en wel voor de voor mij nieuwe reis, de hotelwandel rondreis:

Ik wens iedereen alvast een heerlijke zomer en als het gaat lukken zal ik jullie weer "verblijden" (-: met mijn reisverhalen,

Lieve groetjes Leela

• 16 Juni 2014 - 20:17

Simone Kiekebosch:

Ha die Leela

Leuk zeg, Groenland..... Vergeet je muggennetje niet!
    En ik weet zeker dat je met veel verhalen terug zult komen!

Veel plezier deze zomer!

Liefs, Simone

• 16 Juni 2014 - 20:18

Joost En Joke:

Lieve Leela, fijn voor je dat je naar IJsland en Groenland mag! Succes met de groepen en genieten ervan!
    Liefs,
    Joke en Joost