Nog even winter - Reisverslag uit Champcella, Frankrijk van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Nog even winter - Reisverslag uit Champcella, Frankrijk van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Nog even winter

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

24 Februari 2014 | Frankrijk, Champcella

Aangezien we in Nederland bijna geen winter hebben gehad, had ik zin om toch nog even te kunnen genieten van sneeuw en vrieskou. De vrieskou valt wel mee, of tegen. Overdag loop ik zelfs in een T-shirt, maar sneeuw ligt er gelukkig nog genoeg. Ik ben hier nu een paar dagen en ik heb al verschillende wandelingen gemaakt op sneeuw schoenen. Zoals je zult begrijpen (wandelend in mijn T-shirt), is het heerlijk weer. De zon schijnt volop. Ben al wat bruin gekleurd. Ik zit in een pension dat gerund wordt door een Nederlands echtpaar. Ik zit hier met een groep van 9 mensen in totaal. Heel gezellig. Het is een wintersport reis van de SNP, ben afgelopen zaterdag met de nachttrein aangekomen. Eerst met de Thalys, erg luxe hoor. Kreeg zowaar nog een maaltijd aangeboden, terwijl ik juist van alles had meegenomen voor de lange reis. In Parijs overgestapt. Via de metro, best even spannend, naar een ander station en vervolgens met de nachttrein naar Briancon. In mijn coupe zat een vrouw met 3 jonge kinderen, heel gezellig. Sowieso zaten er veel gezinnen met jonge kinderen in de trein. Het is vakantie in Frankrijk en het was me toch druk op het station in Parijs.
De volgende dag toen ik aankwam moest ik nog wat uren wachten op Jos, een van de eigenaren van de herberg waar ik nu ben.
Het is wel heerlijk om even helemaal weg te zijn.
Dit is mijn reisje:
http://www.snp.nl/reis/frankrijk/ecrins/a

Lieve groetjes vanuit Frankrijk

  • 24 Februari 2014 - 22:08

    Saskia:

    Joh! Ik wist helemaal niet dat je weg was!
    Enjoy!

  • 24 Februari 2014 - 22:20

    Els Klaassen:

    Lieve Leela,
    Geniet van de sneeuw en het mooie weer; ik gun het je van harte.
    Tot volgende keer op koor!
    dikke kus: Els

  • 24 Februari 2014 - 22:38

    Mariël:

    En wij maar zingen vanavond in Sonnevanck! Dus daar ben je. Heerlijk! Geniet er maar volop van en word maar lekker bruin. Dan zien we je volgende week wel weer in De Zon.
    Lieve groetjes.

  • 24 Februari 2014 - 22:40

    Wilma:

    Ha, schrijf je net een smsje of Kees een dagje bij jou kan.
    Open ik mijn mail, zie ik dat je in Frankrijk zit!
    Okay, verzinnen we iets anders.
    Lekker in de sneeuw?
    Tot gauw,
    Wilma

  • 24 Februari 2014 - 22:43

    Arnold:

    Zo, dat is wel lekker ... geniet ervan Leela !!

  • 25 Februari 2014 - 08:58

    Gerda:

    Hoi Leela, dat klinkt wel heel aantrekkelijk allemaal. volgende keer ga ik mee hoor....
    geniet lekker!
    groetjes Gerda

  • 25 Februari 2014 - 13:04

    Carola (N.w.hout):

    Hoi Leela,
    Klinkt heerlijk: buiten, zonnig en in de sneeuw! Geniet ervan.
    Liefs Carola.

  • 25 Februari 2014 - 15:02

    Jonne:

    Leuk te lezen leela!! maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr: wat een kleine kriebellettertjes!!!! of of of ?????? haha
    geniet lekker verder meid!! liefs, jonne

  • 03 Maart 2014 - 19:38

    Joost En Joke Van Kempen:

    Hoihoi Leela,
    Leuk weer eens wat van je te horen (lezen). Lekker genieten in de sneeuw en tot de volgende keer.

    Hartelijke groetjes van ons beiden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Champcella

Leela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 633
Totaal aantal bezoekers 208848

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Februari 2013

Wintersweer in IJsland

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Kort reisje naar IJsland

30 Oktober 2007 - 19 September 2009

Avonturen van een reisleidster

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Het leven is een grote ontdekkingsreis

05 November 2013 - 30 November -0001

Mijn levens reis

Landen bezocht: