Nog een paar foto's - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Nog een paar foto's - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Nog een paar foto's

Blijf op de hoogte en volg Leela

20 September 2012 | Nederland, Wijk aan Zee

Ik ben alweer bijna 3 weken thuis en IJsland lijkt alweer zo lang geleden. Op dit moment was ik even bezig met het uitzoeken van foto's en vond nog een aantal mooie die ik nog niet geplaatst had. Vandaar.
Ondertussen vermaak ik me ook weer prima thuis. Zwem regelmatig in zee. Geef af en toe een sessie. Wandel regelmatig met mijn vader (van 85), Heb weer tijd voor mijn vriendinnen en heb het fijn met Mirjam. Eind october gaan we samen nog een lang weekend naar IJsland.
Lieve groetjes Leela

  • 24 September 2012 - 23:37

    Mirjam:

    Mmmm, ja gelukkig ben je weer thuis en kunnen we samen genieten van alles om ons heen en elkaar. Het vooruitzicht om straks nog even een paar dagen naar IJsland te gaan is natuurlijk helemaal super! Zeker als ik deze foto's dan weer zie..
    Veel liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wijk aan Zee

Leela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 620
Totaal aantal bezoekers 208802

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Februari 2013

Wintersweer in IJsland

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Kort reisje naar IJsland

30 Oktober 2007 - 19 September 2009

Avonturen van een reisleidster

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Het leven is een grote ontdekkingsreis

05 November 2013 - 30 November -0001

Mijn levens reis

Landen bezocht: