Nog een paar foto's - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Nog een paar foto's - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Nog een paar foto's

Blijf op de hoogte en volg Leela

20 September 2012 | Nederland, Wijk aan Zee

Ik ben alweer bijna 3 weken thuis en IJsland lijkt alweer zo lang geleden. Op dit moment was ik even bezig met het uitzoeken van foto's en vond nog een aantal mooie die ik nog niet geplaatst had. Vandaar.
Ondertussen vermaak ik me ook weer prima thuis. Zwem regelmatig in zee. Geef af en toe een sessie. Wandel regelmatig met mijn vader (van 85), Heb weer tijd voor mijn vriendinnen en heb het fijn met Mirjam. Eind october gaan we samen nog een lang weekend naar IJsland.
Lieve groetjes Leela

• 24 September 2012 - 23:37

Mirjam:

Mmmm, ja gelukkig ben je weer thuis en kunnen we samen genieten van alles om ons heen en elkaar. Het vooruitzicht om straks nog even een paar dagen naar IJsland te gaan is natuurlijk helemaal super! Zeker als ik deze foto's dan weer zie..
    Veel liefs