Foto tentoonstelling - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Foto tentoonstelling - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Foto tentoonstelling

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

19 September 2009 | Nederland, Wijk aan Zee

Tijdens al mijn reizen zien mensen mij steeds met een camera lopen. Ook al ben ik "tig" keer in een land geweest ,de camera gaat altijd mee. Dus dat betekent dat ik nu een hele collectie foto's heb ,genomen in o.a IJsland,Nieuw Zeeland, Alaska en natuurlijk ook in Nederland.
Ik ben erg van het moment en maak mijn foto's dus altijd snel. Ja.... dat is het en klaar. Ik voel ook gelijk of dit weer zo'n foto is die me raakt.
Regelmatig kreeg ik te horen dat men mijn foto's mooi vond. Vandaar dat ik nu de stoute schoenen heb aangetrokken en mij heb opgegeven voor de Kunst 10-daagse in Bergen.
Het was best een hele kluif om foto's uit te zoeken voor deze tentoonstelling. Ja ik heb er zoveel en welke is echt mooi voor een afdruk voor deze expositie.
Ik heb nu 8 foto's afgedrukt op canvas en het thema is kleuren. Daarnaast heb een aantal collage's gemaakt van foto's in diverse kleuren. b.v een collage "Oranje" met zonsondergangen en ook een collage "blauw" met ïjsfoto's.
Als je het leuk vind kun je van 17 t/m 20 october komen kijken.
Dit is overigens de link waarop ik vermeld sta.

http://www.dekunst10daagse.nl/?dagprogramma=1&artist=181

adres :Filarskiweg 30, Bergen NH
tel. 0640596685

Nou ik vind het allemaal best spannend en ik vind ook erg leuk om te doen. Het is gewoon fijn om met mijn foto's bezig te zijn Het brengt me weer terug naar het heerlijke gevoel wat natuur bij mij wakker maakt. Verwondering, verbondenheid, puurheid, schoonheid, een stromend hart zijn woorden die nu in mij opkomen.
Liefs Leela


  • 19 September 2009 - 09:13

    JoJo:

    Lieve Leela, je maakt ons nieuwsgierig. We komen zeker even kijken in Bergen.
    Groetjes.

  • 19 September 2009 - 18:51

    Carin:

    hartstikke leuk een echte expositie,ik kom zeker langs in Bergen

    groetjes Carin

  • 21 September 2009 - 13:35

    Fototaker:

    Wo! you have some really gorgeous images on display! I wish I could attend the exhibit to see you and your images but I am still here in SF!! I know you will have lots of success in your new role as a serious photographer!! Great work and HUGs!!!

  • 21 September 2009 - 19:14

    Tarunai:

    Lieve Leela,
    wat goed!!! Ik had al zo'n idee dat er met die mooie foto's van jou nog iets ging gebeuren...

    Mijn leventje was erg turbulent dit jaar (zoals meestal.....) en sinds juli werk ik heel veel.
    Altijd leuk van je te lezen. We gaan elkaar zeker weer ontmoeten! Veel liefs alvast, Tarunai

  • 22 September 2009 - 10:45

    Jos De Groot:

    Hoi Leela,

    Bergen, jammer, niet naast de deur!
    Toch maak je me wel hééééél nieuwsgierig.

    Dus wie weet!

    namasté

    Jos

  • 22 September 2009 - 15:54

    Jan:

    Hi Leela,
    we kleine fotootjes vond ik al mooi, stromend. Ik kom kijken.
    groet
    Jan c.

  • 06 Oktober 2009 - 14:39

    Ineke.:

    Hai leela, wat leuk dat je naar Bergen gaat met je kunst, want dat zijn je foto`s gewoon. Ik heb er veel van genoten, en indien mogelijk kom ik kijken.
    Lieve groetjes Ineke A

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 629
Totaal aantal bezoekers 208799

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Februari 2013

Wintersweer in IJsland

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Kort reisje naar IJsland

30 Oktober 2007 - 19 September 2009

Avonturen van een reisleidster

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Het leven is een grote ontdekkingsreis

05 November 2013 - 30 November -0001

Mijn levens reis

Landen bezocht: