Snif snif de reis is over - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Snif snif de reis is over - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Snif snif de reis is over

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

08 Juli 2009 | IJsland, Reykjavik

Morgen vertrekt mijn groep, ik heb een onwijs leuke tijd met ze gehad en vind het heel jammer dat het over is. Het liep allemaal zo vanzelf en het was zo super gezellig. Over 4 uurtjes rijden we met xijn allen naar Keflavik. Ik blijf nog tot zaterdag en dan ga ik IJsland ook weer verlaten.
O wat is het toch een geweldig mooi land. Wie weet ga ik toch een keer een reisje organiseren in de winter om het Noorderlicht te gaan zien. Lijkt me supergaaf. Lijkt je dit ook wat, laat me dit dan even weten.
Dank jullie wel voor de lieve reacties en tot een volgende keer.
Liefs Leela

• 09 Juli 2009 - 00:08

Fototaker:

you'll be back and with return with more who will love it as much as YOU. take care!!!

• 09 Juli 2009 - 08:20

Martha Van Mourik:

Welkom thuis Leela. Hier in Wijk a/Zee is het momenteel ook een beetje IJslands weer, koud, winderig, wolkje zonnetje! De zee is heerlijk om in te zwemmen! Geniet en kom gewoon langs op het strand. Volgende week zijn wij hier met vakantie. Liefs!