Snif snif de reis is over - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Snif snif de reis is over - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Snif snif de reis is over

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

08 Juli 2009 | IJsland, Reykjavik

Morgen vertrekt mijn groep, ik heb een onwijs leuke tijd met ze gehad en vind het heel jammer dat het over is. Het liep allemaal zo vanzelf en het was zo super gezellig. Over 4 uurtjes rijden we met xijn allen naar Keflavik. Ik blijf nog tot zaterdag en dan ga ik IJsland ook weer verlaten.
O wat is het toch een geweldig mooi land. Wie weet ga ik toch een keer een reisje organiseren in de winter om het Noorderlicht te gaan zien. Lijkt me supergaaf. Lijkt je dit ook wat, laat me dit dan even weten.
Dank jullie wel voor de lieve reacties en tot een volgende keer.
Liefs Leela

  • 09 Juli 2009 - 00:08

    Fototaker:

    you'll be back and with return with more who will love it as much as YOU. take care!!!

  • 09 Juli 2009 - 08:20

    Martha Van Mourik:

    Welkom thuis Leela. Hier in Wijk a/Zee is het momenteel ook een beetje IJslands weer, koud, winderig, wolkje zonnetje! De zee is heerlijk om in te zwemmen! Geniet en kom gewoon langs op het strand. Volgende week zijn wij hier met vakantie. Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 481
Totaal aantal bezoekers 208780

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Februari 2013

Wintersweer in IJsland

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Kort reisje naar IJsland

30 Oktober 2007 - 19 September 2009

Avonturen van een reisleidster

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Het leven is een grote ontdekkingsreis

05 November 2013 - 30 November -0001

Mijn levens reis

Landen bezocht: