IJsland wordt even uitgesteld - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu IJsland wordt even uitgesteld - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

IJsland wordt even uitgesteld

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

16 Juni 2009 | Nederland, Wijk aan Zee

Vandaag zouden Jonne en ik onze 2e dag ingaan op IJsland. Het plan was om langs de Zuidkust te rijden richting de grote ijskappen en het ijsbergenmeer Jokulsarlon.
Maar ........ we zijn nog thuis!
Hoe is dat zo gekomen.
Vorige week donderdagochtend is Jonne op een steile trap tegen een ijzeren leuning aangevallen. Gelijk naar de EHBO.
Diagnose: 1 Rib gebroken en ook nog een paar gekneusd. Een zeer pijnlijke aangelegenheid. Nee dat werd geen reisje naar IJsland. Afgelopen zondag zouden we vertrekken en in IJsland zouden we rondrijden in de jeep van een vriend van mij aldaar.
Nee dat was nu onmogelijk geworden.
Maar goed, IJsland loopt niet weg en Jonne ook niet, want dat lukt haar nu niet. Elke beweging doet haar nl. pijn. Ze heeft nu haar rust nodig. Ik laat regelmatig haar hondje uit en kook af en toe voor haar.
We zijn veel samen en dat is fijn.

• 16 Juni 2009 - 15:25

Georgien:

hé meiden ,opknappen heen en goed herstel gewenst ,samen is steeds weer vakantie ,lieve groet georgien

• 16 Juni 2009 - 20:14

Dick:

Lijkt me inderdaad een hele tegenvaller, maar je hebt gelijk: IJsland blijft daar nog wel een tijdje liggen. Jonne beterschap gewenst en: eventjes niet lachen!!!

• 16 Juni 2009 - 20:24

Ineke A:

Hoi Leela en Jonne, heel jammer dat jullie nù niet konden, maar je houdt het nu nog te goed, Dan maar genieten van het samen zijn.
    En een knuffel moet nu op z'n egeltjes, hèèl voorzichtig. sterkte en groetjes Ineke A.

• 17 Juni 2009 - 09:21

Jonne:

Wat een lieve reacties nou weer!! dankdank!!! Leela ontpopt zich tot een ware kok, opruimtster, hondenuitlaatster, verpleegster, etc,etc!! superlief! Inderdaad, lachen en knuffelen moet héél voorzichtig! Ijsland, we komen er aan, maar nog ff niet! liefs liefs, liefs

• 17 Juni 2009 - 10:12

Deva Leela:

hey, Leela, je wordt door het Bestaan uitgenodigd om je "vrouwelijke" kwaliteiten te ontplooien : huiselijk, verzorgend, geduldig, voorzichtig, compleet met zachte knuffels. Wat een heling !
    Héél veel liefs,
    Deva Leela

• 17 Juni 2009 - 18:54

Marousch:

acsepteren dan maar mat een vrolijke lach; ben het helemaal met de reacties van Georgien eens: SAMEN GENIETEN! waar je ook bent. lieve groetjes