Weer in Nederland - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Weer in Nederland - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Weer in Nederland

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

19 Mei 2009 | IJsland, Reykjavik

Na 2 weken IJsland mocht ik weer terug naar Nederland en wel naar mijn geliefde dorp Wijk aan Zee. Ik werd liefdevol ontvangen door Jonne op schiphol, dat was echt fantastisch en ook zo anders thuis komen. Iemand wacht op mij.......
Jeetje wat fijn.
Nu ben ik alweer ruim een week verder. Heb net een weekend van Askja Reizen achter de rug. (Reisleidersweekend in Apeldoorn). Zo fijn om iedereen weer te zien en ervaringen uit te wisselen met elkaar, op werk gebied en op persoonlijk vlak. Veel reisleiders zijn ook een soort vrienden van mij en dat maakt het werken bij Askja Reizen ook zo bijzonder voor mij.
Het was ook een weekend met andere emoties. Gregie, onze steun en toeverlaat moet Askja Reizen verlaten. Haar functie wordt opgeheven en dat is voor ons reisleiders echt een schok. Zij was voor ons de contact persoon. Ze regelde alles voor ons en wist ook alle ins en outs. Dus dat is ook zeer verdrietig. Op zaterdagavond was er een soort afscheidsfeest.
Nu ben ik weer thuis en over een kleine maand mag ik nog een keer naar IJsland. De eerste 10 dagen ga ik met Jonne rondtoeren. Kan ik haar "mijn geleifde IJsland" laten zien. Daar heb ik reuze zin in. Papagaaiduikers, gletsjers, enorme lavavelden, basaltformaties, uigestrekte spoelzandvlaktes, enorme gletsjerrivieren en watervallen, o IJsland is zo mooi, zo oer, zo puur!
En daarna mag ik nog een reis begeleiden. Wat toch een cadeautjes allemaal. Ik ben het bestaan zo dankbaar dat ik dit allemaal mag meemaken.
Lieve groetjes en nogmaals bedankt voor al jullie lieve meelevende reacties, Leela

  • 19 Mei 2009 - 08:25

    Georgien:

    geniet ervan ,liefs voor beiden ,tot later ,weer om naar uit te zien :dat venster naar de wijde wereld !

  • 19 Mei 2009 - 14:18

    Fototaker:

    oh sweet home, so much nicer when there is someone waiting!! so happy you can experience the feeling!!! ;-) sorry to read about the changes at the agency. people are being cut everywhere; in Spain i was shocked to see so many small and big businesses closed! very sad!! till your next trip and your next update, i will wait to know your life travels and sights!! HUGs!!

  • 19 Mei 2009 - 16:05

    Fototaker:

    hey!! great smile!!!

  • 21 Mei 2009 - 07:29

    Coralie:

    ha leela,
    Ik ben er eindelijk toe gekomen je berichtjes te bekijken. Weer jaloers makende foto's. Bijzonder land, bijzonder landschap. Ken jij eigenlijk Steinnun onze buurvrouw op de Mient. Misschien vinden jullie het wel leuk om is kontakt te hebben en wat uit te wisselen. Volgens mij heeft zij nog wel regelmatig heimwee. Rik, haar man heeft toen met de verhuizing meegeholpen.
    Ik had de foto van jou en Jonne al gezien. Wat fijn! Wat zie je er gelukkig uit.
    Ik heb nog een leuke foto van ons laatste projekt met Silke en Jonah. Zal ik vanmiddag naar je toesturen.
    Heel veel liefs Coralie

  • 24 Mei 2009 - 20:51

    José:

    Geweldig dat het zo geweldig was!en dan nog een geweldige ontvangst!!geweldig!
    Groetjes, José

  • 06 Juni 2009 - 12:09

    Trix:

    Hoi Leela,

    Ik ben weer helemaal bij met berichten lezen en foto's bekijken. Het was weer genieten. Wat leuk om te lezen van jou en je vriendin.
    Ik kijk uit naar je volgende reis.

    Groetjes van Trix

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 287
Totaal aantal bezoekers 208805

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Februari 2013

Wintersweer in IJsland

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Kort reisje naar IJsland

30 Oktober 2007 - 19 September 2009

Avonturen van een reisleidster

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Het leven is een grote ontdekkingsreis

05 November 2013 - 30 November -0001

Mijn levens reis

Landen bezocht: