storm, regen, natte sneeuw - Reisverslag uit Ólafsvík, IJsland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu storm, regen, natte sneeuw - Reisverslag uit Ólafsvík, IJsland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

storm, regen, natte sneeuw

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

07 Mei 2009 | IJsland, Ólafsvík

Ik ben nu 2 dagen op pad en vandaag is het weer bar en boos. Regen, natte sneeuw en storm. Real Icelandic wether. Bannacht in de jeep geslapen, heerlijk bed. Zo direct ga ik nog zwemmen en morgen weer terug naar Keflavik.
Lieve groetjes Leela

• 07 Mei 2009 - 15:41

Fototaker:

at least in a Jeep you have enough room to sleep!! jajajaa well, there must be some great wetter there even with rain sleet and storms to enjoy Nature at its "best"!! enjoy the last of your trip and a safe and speedy trip home!!! HUGs!!

• 07 Mei 2009 - 17:59

Wil Hartog:

Goeie reis naar huis

• 11 Mei 2009 - 13:07

JoJo:

Hey Leela, we konden niet eerder reageren. Waren een weekje naar Overijssel. Heel wat anders dan IJsland. Heb je binnenkort weer een reis? Groetjes.

• 15 Mei 2009 - 14:28

Michiel Lieberom:

Leuk om weer te zien dat je op IJsland bent, ehhh was. Nu herkenbaar en de omgeving blijf daar fasinerend.

• 18 Mei 2009 - 07:08

Tarunai:

Wat vind ik je toch een prachtmens!!!

Heel veel liefs, Tarunai