Iceland - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Iceland - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Iceland

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

28 April 2009 | Nederland, Amsterdam

Ik ben weer terug in IJsland.
Ik zit nu in een klein kamertje midden in de stad. Een vriendin van mij (afkomstig uit Polen) die ik in India heb ontmoet 7 jaar geleden en die nu bij mij woont heeft me dit adres gegeven. Zoveel toevalligheden bij elkaar, dat kan niet toevallig zijn.
Maar goed ik heb een heerlijk kamertje tot mijn beschikking en dat is fijn. Heb gisteravond bij haar vrienden gegeten en nu ben ik me aan het voorbereiden op de komst van mijn nieuwe groep. 23 deelnemers, leefdtijd varierend tussen de 22 en de 89 jaar. ben zo benieuwd.
Gisteren was het hier nog stralend mooi weer en nu.... 'tregent en het waait behoorlijk en het lijkt me wat frisjes. Ben nog niet buiten geweest.
Gelukkig ga ik met de groep eerst naar Blue Lagoon, een heerlijk warm openlucht bad, dus dat is fijn..
Ik ga eens kijken of ik al wat fotos op mijn site kan zetten, voor een eerste impressie.
Dank voor de lieve reacties op mijn vorige bericht.
Veel liefs en tot later, Leela

  • 28 April 2009 - 09:05

    Jonne:

    Heeeeeel veel plezier liefje! neem je me een beetje mee naar de bleu lagoon?! lijkt me heerlijk om nu in een warm openluchtbadje te liggen!!! kus kus!! en alle anderen: wat een lieve reactie's!!! dank dank!!!

  • 28 April 2009 - 09:25

    JoJo:

    Lieve Leela, Eens zullen Joost en ik ook naar IJsland gaan. We moesten keuzes maken dit jaar.Komt wel goed. En wat zie je er stralend uit! Liefs.

  • 28 April 2009 - 10:06

    Marcel:

    Hoi zus,

    vanaf donderdag wordt het weer een stuk beter. (in ieder geval droog) Is toch leuker als je met een groep weg moet. Wanneer ga je pa meenemen?


  • 28 April 2009 - 14:06

    Ineke A :

    Leela, ik miste ja al maandag, geen idee dat je al weer weg was.
    Ik hoop dat de leuke foto van jou en Jonne je de warmte van thuis laat voelen in Ijsland.
    Goede reis en ik ga weer van je berichten genieten, Groetjes.

  • 28 April 2009 - 14:16

    Fototaker:

    well, yet another new trip and adventure!! but this time you have the souls of many people, plus one more! and when you leave here you will truly return HOME!! dying to see your pictures and more - as always, great words and fotos! take care and HUGs!!!

  • 28 April 2009 - 18:03

    Tanja:

    En hoe heerlijk zal straks het thuiskomen zijn, nu er iemand naar je uitkijkt.
    Goede tijd gewenst in Ijsland + knuffels,

    Tanja

  • 28 April 2009 - 22:29

    Ilma:

    Hai....,
    Vandaag in de bleu lagoon gelegen? Hoop dat je een heel leuke reis gaat hebben en fijn gezelschap.
    Geef je 'het thuisfront'door dat ik van plan ben om 4 mei in de middag in wijk aan Zee aan te komen...
    Misschien kunnen we samen Bas uitlaten. s'avonds met huisgenote naar Baarn en ik denk dat ik die nacht je slaapkamer inpik ;-). Liefs

  • 29 April 2009 - 06:09

    Marousch:

    lieve Leela weer veel plezier met je betaalde hobby, je bent maar een bofkont met zo'n mooi beroep die precies bij je past omdat je er GOED in bent. lieve groetjes, Marousch

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 208853

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Februari 2013

Wintersweer in IJsland

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Kort reisje naar IJsland

30 Oktober 2007 - 19 September 2009

Avonturen van een reisleidster

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Het leven is een grote ontdekkingsreis

05 November 2013 - 30 November -0001

Mijn levens reis

Landen bezocht: