Home sweet home - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu Home sweet home - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Leela Kraaijeveld - WaarBenJij.nu

Home sweet home

Door: Leela

Blijf op de hoogte en volg Leela

10 Februari 2009 | Nederland, Wijk aan Zee

Ik ben weer thuis. Na 3 maanden van te zijn weggeweest ben ik weer thuis. Het is koud, nat en donker.4 graden en dan te bedenken dat ik Auckland verliet met 34 graden, hoogzomers. En met een tijdsverschil van 12 uur in mijn lijf.
En toch is het goed.
Gisteren landde ik om 13.00 uur, na 22 uur pure vliegtijd en uren wachten op het vliegveld in Los Angeles. Mijn vader kwam me ophalen en na een bezoek aan mijn ouders ging ik naar huis.
's Avonds ben ik gelijk weer naar het koor ggaan. Ik kreeg hier zo'n heerlijk warm welkom, dat ik de kou even vergat. Ontroerend hoe ik hier werd ontvangen.
Vandaag een gat in de dag geslapen en nu ben ik bezig mijn post door te nemen. 3 maanden van post. Daar ben ik nog wel even mee bezig.
Mocht je het leuk vinden om eens te lezen welke reizen mijn organisatie aanbiedt, ga dan eens naar www.askja.nl .
Nogmaals onwijs bedankt voor de vele lieve reacties en tot de volgende keer.
Liefs Leela


  • 10 Februari 2009 - 16:26

    Fototaker:

    welcome back and glad you are home again - there's NO place like your own bed, the things in your place, and the warmth of being someplace you call your very own. i got back also from Spain and just 18hrs in the air, and 5hours waiting in airports. take care and i wait to hear more of your travels. besos & saludos

  • 10 Februari 2009 - 16:34

    Divyam:

    Hoi leela, grappig wij zijn ook weer thuis sinds gisteravond - fantastische vlucht vanaf Bali, zomaar 8 uur geslapen. En ja al die post he...liefs we mailen nog! Welkom thuis...

  • 10 Februari 2009 - 17:26

    JoJo:

    Welkom thuis, Leela. Wel even wennen voor je.Morgen gaan we naar Loes en Anke. Leuk hè?
    Groetjes

  • 11 Februari 2009 - 05:46

    Charissa:

    Welkom thuis in ons koude maar ook fijne kikkerlandje. Ik heb je avonturen met plezier gevolgd. Tot gauw in de training! liefs Charissa

  • 20 Februari 2009 - 11:22

    Jos De Groot:

    Hoi Leela,
    Weer veilig thuis! Lekker!
    En dus ook weer erbij, komend blok. Fijn!
    Bedankt voor je enthousiaste verhalen from back there.
    Tot ziens,

    Jos

  • 20 Februari 2009 - 15:02

    Jonne:

    lieverd, helemaal welkom in ons mooi fijne malle dorpje!! superfijn dat je er weer bent!!
    knffls!!!

  • 10 Maart 2009 - 18:02

    Devaleela:

    hi Leela,
    ben pas terug van 3 maanden Byron Bay, Australië. Ook met temperatuurverschil van 30 naar 3 graden, brrr...
    Had een bijzonder fijne tijd ginder ! Kijk er al naar uit je terug te zien in juni tijdens blok 3. Veel liefs,
    Devaleela

  • 03 April 2009 - 09:49

    JoJo:

    Hé Leela, zit je nu in Algerije? Heb Goos gesproken en je e-mailadres doorgegeven.Goede reis en we horen wel weer van je.
    Liefs, JoJo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leela

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 208855

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 04 Februari 2013

Wintersweer in IJsland

25 Oktober 2012 - 31 Oktober 2012

Kort reisje naar IJsland

30 Oktober 2007 - 19 September 2009

Avonturen van een reisleidster

04 Februari 2010 - 30 November -0001

Het leven is een grote ontdekkingsreis

05 November 2013 - 30 November -0001

Mijn levens reis

Landen bezocht: